ga straks lopen naar de aart van de leeuwlaan.
marcel komt me dan daar halen en brengt me weer weg naar het noordeinde.
eetse kay.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hahaha 
spettertjuh schreef:Ben gistermiddag op zoek geweest naar Musk olie (parfumolie) die vind ik zooooo hemels lekker. Haast nergens te krijgen, ja bestellen op het internet maar dan kost die bijna 10 euro en dat terwijl je in de winkel maar ongeveer 5 euro betaald maar ik heb het gevonden na meer dan een jaar zoeken. In een dio drogist in den haag, vlakbij waar ik vroeger gewoond heb. .
Marjo_Wystan schreef:spettertjuh schreef:Ben gistermiddag op zoek geweest naar Musk olie (parfumolie) die vind ik zooooo hemels lekker. Haast nergens te krijgen, ja bestellen op het internet maar dan kost die bijna 10 euro en dat terwijl je in de winkel maar ongeveer 5 euro betaald maar ik heb het gevonden na meer dan een jaar zoeken. In een dio drogist in den haag, vlakbij waar ik vroeger gewoond heb. .
Hebben ze dit niet gewoon bij de bodyshop?
Ik ga naar stal en werken, doeii doeii allemaal..
Marjo_Wystan schreef:spettertjuh schreef:Ben gistermiddag op zoek geweest naar Musk olie (parfumolie) die vind ik zooooo hemels lekker. Haast nergens te krijgen, ja bestellen op het internet maar dan kost die bijna 10 euro en dat terwijl je in de winkel maar ongeveer 5 euro betaald maar ik heb het gevonden na meer dan een jaar zoeken. In een dio drogist in den haag, vlakbij waar ik vroeger gewoond heb. .
Hebben ze dit niet gewoon bij de bodyshop?

(niet wc leyenburg
) spettertjuh schreef:Nope is niet helemaal de goede, de mijne is een heel klein flesje van 5 ml en zeer geconcentreerd en is van Allysa Ashley. Er is genoeg musk te krijgen maar of het is de badolie of de parfum en die vind ik gewoon niet lekker, te scherp en de olie is heel erg zacht van geur.
Gelukkig gestopt met sneeuwen

weet niet wanneer ik mn centen ga krijgen 
hihihi
haha..

Kalisvaart Drogisterij

sorry