nou morgen heb ik eerste 2 uurtjes vrij, en dan mn nederlands herkansing.. denk niet dat ik m beter ga doen als mn 1e SE, maar maakt me ook niet zo veel uit.. ik heb een 6,5 en vind ik ook prima, vooral als je kijkt wat de rest allemaal heeft.. heel veel 4en..
Rachid een kleine marokkaanse jongen wil graag nederlander worden. Hij gaat naar zijn meester en zegt, meester meester ik wil graag nederlander worden! Waarop de meester antwoord: nou rachid je bent een marokkaan dus ik denk dat dat onmogelijk is, maar als jij nou voor nederlands en wiskunde minimaal een 9 haalt ben jij voor mij een nederlander. Rachid hard werken en studeren en uiteindelijk haalt hij, jawel, een 9 voor wiskunde en nederlands. Vol trots gaat rachid naar huis en laat zijn rapport aan zn vader zien. Papa natuurlijk trots, maar hij hoort tot zijn verbazing rachid zeggen: papa ik ben nu een nederlander! PATS rachid krijgt een klap voor zn kop. Praat niet zon onzin! Je bent een marokkaan en je blijft een marokkaan. Huilend gaat rachid naar zijn moeder om zijn rapport te laten zien en zegt; mama mama ik ben nu een nederlander! BOEM 2 flinke hoeken op zn kaak. Verdrietig en boos gaat rachid naar boven en denkt: ben nog geen 10 minuten nederlander en heb nu al een hekel aan die poedersuiker marokkanen!!
Nee britt ze doen niks spannends dat heeft linda me op me hart gedrukt hhahaha Mijn blauwe plek op me oog is nu zwart elke keer als ik knipper voelt het alsof je op een blauwe plek drukt wat ook een soort gebeurt. Maarja morgeb ook nog dagje thuis en dan zie ik wel weer...
Uhmmm het werd vannacht tog iets meer dan slapen (A) Oeps....
Heb alleen Teadske gereden en ze was egt stront stront stront vervelend!!! Ze ging aan de ren en kwam omhoog, pffff. Maar Natascha had haar ook helemaal niet meer gereden, dus ze heeft 2 weken niks gedaan ofzo. En de bak was blubbie, dus ik was ook vies, dus ik ben net met Co ff onder de douche gesprongen (A) En nu gaan we ff naar de upc en t-mobile winkel en dan naar Ngein.