Ik denk eerlijkgezegd dat ik op vrijdagavond in ga halen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik denk eerlijkgezegd dat ik op vrijdagavond in ga halen
)
Steef schreef:Ja ik weet het nietIk denk eerlijkgezegd dat ik op vrijdagavond in ga halen
! Ik heb vrijdagavond weer op Magús gereden. Hij ging best heel lekker. Helaas moest ik het laaste kwartier ernaast stappen, want 1 singelstoot was helemaal door
Dus, volgende keer mag ik wat langer doorrijden, haha
Fe_m_ke schreef:Nou ik hoorde van San dat die witte morgen bij ons in de les lopen dus ik ben benieuwd wie erop zitten. Ik zou het wel leuk vinden! (kan ik gelijk oefenen voor mijn wedstrijd)
Haha, Celien en ik hebben echt helemaal niks mee gekregen van de stroomstoring. Ik hoorde het vanmiddag pas van mijn moeder!
Bij http://www.tinypic.com/ kun je zonder dat je een account aan hoeft te maken, bestanden uploaden. Je kunt dan wél uit de bestanden van je computer een foto kiezen, en bij tinypic wordt dan dan omgezet in een url/link, waardoor je hem hier tussen [img ] [/ img] kunt zetten. Ik zou de foto wel iets verkleinen als je hem upload (dus bijv. optie 'message board'), anders dan geeft bokt 'm alsnog niet weer..
(omdat 'ie dan te groot is).