De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

meelen

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 17:18

Op de Eendrachtstraat, we konden vanuit de woonkamer het RAI-gebouw zien. Ik laat je het wel zien. Gaan we in de buurt een happie eten van te voren?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 17:20

LIQUITA schreef:
Ik probeer een beetje inspiratie op te doen voor part 7 , wil alleen niet zo lukken -O- .

Doe gewoon een keertje lekker iets makkelijks, net als ik hihihi ik was ook zo klaar met de titel :+

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 17:31

xan schreef:
Ik ga vrijdagavond naar Jumping Amsterdam.
Kaarten via de Telegraaf, geen idee waar we zitten.

Het is ook een springprogramma. Ik had graag zaterdag overdag willen gaan. Ben vorig jaar toen ook geweest en dat was erg mooi. Misschien volgend jaar met een aantal heen ????

Ik ga zaterdag overdag met een collegaatje,kaartjes hadden we al een tijd geleden besteld.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 17:34

Die show van de fransman was bij Appassionata ook erg leuk.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 17:43

meelen schreef:
Op de Eendrachtstraat, we konden vanuit de woonkamer het RAI-gebouw zien. Ik laat je het wel zien. Gaan we in de buurt een happie eten van te voren?

goed idee

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-10 17:51

meelen schreef:
LIQUITA schreef:
Ik probeer een beetje inspiratie op te doen voor part 7 , wil alleen niet zo lukken -O- .

Doe gewoon een keertje lekker iets makkelijks, net als ik hihihi ik was ook zo klaar met de titel :+

Ik ben bang dat dat het wel gaat worden, of het moet nog lukken om foto's te maken.

Ik doe in ieder geval m'n best, hihihi.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 17:52

Shenavallie schreef:
Daar komt-ie!

Afbeelding
Is het niet kicken?! :+

hij is gaaf maar houd het ook lekker vast?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 18:45

ga voor de verandering maar weer eens aan de rauwkostsalade, nu met gerookte kip.
Was van plan om vanavond naar de bioscoop te gaan (Rowan is bij zijn vader) maar ik heb gewoon de fut niet om naar de bioscoop te rijden. Ga hier maar een filmpje kijken (en halverwege in slaap vallen). Eerst maar wat meer energie op doen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:00

ATE schreef:
Shenavallie schreef:
Daar komt-ie!

Afbeelding
Is het niet kicken?! :+

hij is gaaf maar houd het ook lekker vast?

Dat vraag ik toch ook niet aan jou! :+ :P

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:06

winnitou schreef:
meelen schreef:

goed idee

Leuk, iets op de Scheldetraat dan, lekker dichtbij.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:07

Moest even uitloggen, want Wesley ging me helpen om de nieuwe muis in te pluggen :o En wat een verrassing: het ding geeft afwisselend blauw en roze licht, ha ha ha! Als je niets doet is hij blauw en zodra je de muis in beweging brengt, licht hij roze op! _O-
@ ATE: Ja, hij houdt lekker vast, beetje kleiner dan de voorgaande... :+ Oh jee, wat zeg ik nou weer voor dubbelzinnigs!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:09

LIQUITA schreef:
Ik ben bang dat dat het wel gaat worden, of het moet nog lukken om foto's te maken.

Ik doe in ieder geval m'n best, hihihi.

Misschien een groepsfoto proberen door te photoshoppen?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:10

winnitou schreef:
ga voor de verandering maar weer eens aan de rauwkostsalade, nu met gerookte kip.
Was van plan om vanavond naar de bioscoop te gaan (Rowan is bij zijn vader) maar ik heb gewoon de fut niet om naar de bioscoop te rijden. Ga hier maar een filmpje kijken (en halverwege in slaap vallen). Eerst maar wat meer energie op doen.

Als je Zaterdag maar genoeg fut hebt :?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:12

Shenavallie schreef:
Moest even uitloggen, want Wesley ging me helpen om de nieuwe muis in te pluggen :o En wat een verrassing: het ding geeft afwisselend blauw en roze licht, ha ha ha! Als je niets doet is hij blauw en zodra je de muis in beweging brengt, licht hij roze op! _O-
@ ATE: Ja, hij houdt lekker vast, beetje kleiner dan de voorgaande... :+ Oh jee, wat zeg ik nou weer voor dubbelzinnigs!

Blij dat ik een laptop heb (zonder muis) :+

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:28

meelen schreef:
winnitou schreef:
goed idee

Leuk, iets op de Scheldetraat dan, lekker dichtbij.

hoe laat wil je opgehaald worden. Het programma begint om 19.00 uur?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:28

meelen schreef:
winnitou schreef:

Als je Zaterdag maar genoeg fut hebt :?

daarom ga ik nu ook niet weg even energie sparen, zaterdag ook geen voetbal dus kan uitslapen. Weet nog niet of Rowan hier overdag is (zal wel) maar doen gewoon lekker rustig aan overdag. Heb vandaag gewoon te veel gedaan en niet geslapen. Ben vanmiddag naar mijn werk geweest, zou een gesprek zijn met de medewerkers om 13.00 uur (hoorde ik om 10.00 uur) maar ik had afgesproken dat Rowan tussen de middag thuis zou eten. Ben nadat ik Rowan naar school had gebracht naar mijn werk gegaan. Ja en eer je er dan vandaan bent. Daarna slapen lukte niet, was te nieuwsgierig wie er aan de telefoon was.

Net afgesproken dat Rowan hier zaterdag tussen 9.30 en 16.00 uur is. Daarna vrij om te gaan waar ik wil.
Laatst bijgewerkt door winnitou op 19-01-10 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:33

Toppie Winnitou en Meelen, naar Jumping. Het is voor mij jaren geleden dat we daar geweest zijn. Veel plezier alvast en Nicole natuurlijk ook!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:35

Na 4 weken heb ik weer op een rug van een heel bijzonder paard gezeten......... Ik heb heerlijk gereden en wat was Vallie braaf. De trailer is ook geen probleem meer, heerlijk.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:38

Ik zou gaan hardlopen, krijg een dip. Ik ga hangen en TV kijken. Afgelopen zaterdag zijn we naar 't Twiske gegaan om te lopen. Met gevaar voor eigen leven, het was glad!! Wel leuk en mooi. Toch nog 11 km gegleden.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-10 19:38

Wat lekker Tytje. Val had er na z'n wintervakantie dus weer helemaal zijn in.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:44

Tytje schreef:
Toppie Winnitou en Meelen, naar Jumping. Het is voor mij jaren geleden dat we daar geweest zijn. Veel plezier alvast en Nicole natuurlijk ook!

was voor mij ook al weer een paar jaar terug (volgens mij met Xan de laatste keer) en daarvoor zaten ook al weer wat jaren. Ging vroeger altijd met kaarten via zakenrelaties van mijn werk.
Heb nog wel conectie aangeboord in het VUMC maar die hadden geen kaarten. Heb de sponsorlijst bekeken en daar stond een bedrijf tussen waar we veel mee samen werken, ja en dan heb je connecties. Heb een collega gevraagd of hij het wou vragen aangezien ik niet op het werk ben momenteel. En zo gezegd zo gedaan. en dat ik vanmiddag binnen kwam op het werk kwam er net een mailtje binnen dat het geregeld was.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:45

Tytje schreef:
Na 4 weken heb ik weer op een rug van een heel bijzonder paard gezeten......... Ik heb heerlijk gereden en wat was Vallie braaf. De trailer is ook geen probleem meer, heerlijk.

wat heerlijk voor je Tytje.
Volgend jaar proberen we gewoon op tijd genoeg vrijkaarten te bemachtigen, kunnen we met zijn allen gaan
Laatst bijgewerkt door winnitou op 19-01-10 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:46

Tytje schreef:
Ik zou gaan hardlopen, krijg een dip. Ik ga hangen en TV kijken. Afgelopen zaterdag zijn we naar 't Twiske gegaan om te lopen. Met gevaar voor eigen leven, het was glad!! Wel leuk en mooi. Toch nog 11 km gegleden.

knap hoor!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:50

meelen schreef:
Shenavallie schreef:

Blij dat ik een laptop heb (zonder muis) :+

daar kan ook een muis aan hoor

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 20:13

heeft iemand al iets gehoord van een inzameling hier in de buurt (kleding, speelgoed) voor Haiti