Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:Ik ga vrijdagavond naar Jumping Amsterdam.
Kaarten via de Telegraaf, geen idee waar we zitten.
Het is ook een springprogramma. Ik had graag zaterdag overdag willen gaan. Ben vorig jaar toen ook geweest en dat was erg mooi. Misschien volgend jaar met een aantal heen ????
meelen schreef:LIQUITA schreef:Ik probeer een beetje inspiratie op te doen voor part 7 , wil alleen niet zo lukken.
Doe gewoon een keertje lekker iets makkelijks, net als ik hihihi ik was ook zo klaar met de titel

En wat een verrassing: het ding geeft afwisselend blauw en roze licht, ha ha ha! Als je niets doet is hij blauw en zodra je de muis in beweging brengt, licht hij roze op!
Oh jee, wat zeg ik nou weer voor dubbelzinnigs! 
winnitou schreef:ga voor de verandering maar weer eens aan de rauwkostsalade, nu met gerookte kip.
Was van plan om vanavond naar de bioscoop te gaan (Rowan is bij zijn vader) maar ik heb gewoon de fut niet om naar de bioscoop te rijden. Ga hier maar een filmpje kijken (en halverwege in slaap vallen). Eerst maar wat meer energie op doen.

Shenavallie schreef:Moest even uitloggen, want Wesley ging me helpen om de nieuwe muis in te pluggenEn wat een verrassing: het ding geeft afwisselend blauw en roze licht, ha ha ha! Als je niets doet is hij blauw en zodra je de muis in beweging brengt, licht hij roze op!
![]()
@ ATE: Ja, hij houdt lekker vast, beetje kleiner dan de voorgaande...Oh jee, wat zeg ik nou weer voor dubbelzinnigs!
meelen schreef:winnitou schreef:ga voor de verandering maar weer eens aan de rauwkostsalade, nu met gerookte kip.
Was van plan om vanavond naar de bioscoop te gaan (Rowan is bij zijn vader) maar ik heb gewoon de fut niet om naar de bioscoop te rijden. Ga hier maar een filmpje kijken (en halverwege in slaap vallen). Eerst maar wat meer energie op doen.
Als je Zaterdag maar genoeg fut hebt
Tytje schreef:Toppie Winnitou en Meelen, naar Jumping. Het is voor mij jaren geleden dat we daar geweest zijn. Veel plezier alvast en Nicole natuurlijk ook!
Tytje schreef:Na 4 weken heb ik weer op een rug van een heel bijzonder paard gezeten......... Ik heb heerlijk gereden en wat was Vallie braaf. De trailer is ook geen probleem meer, heerlijk.
meelen schreef:Shenavallie schreef:Moest even uitloggen, want Wesley ging me helpen om de nieuwe muis in te pluggenEn wat een verrassing: het ding geeft afwisselend blauw en roze licht, ha ha ha! Als je niets doet is hij blauw en zodra je de muis in beweging brengt, licht hij roze op!
![]()
@ ATE: Ja, hij houdt lekker vast, beetje kleiner dan de voorgaande...Oh jee, wat zeg ik nou weer voor dubbelzinnigs!
Blij dat ik een laptop heb (zonder muis)