Ja, inderdaad bij Langelaan. Kunnen we wel een keertje doen! Maar voorlopig nog niet, Vienna is nog niet gewend om heel lang achter elkaar te lopen, wil het langzaam opbouwen....
Woonplaats: Equi-N-icE, hèt koelprodukt voor paarden en hun benen!!!
Geplaatst: 16-09-09 14:49
Super Eef, fijn dat alles geregeld is!!
Dat bekkie op de foto, is echt om op te vreten!! Wat een snoeppie!! Een leuk koppie hoor, ik snap echt wel dat je er zo verliefd op bent!!
Wel proberen te slapen vannacht hoor!!! (zegt de troela die zelf 3 dagen op hol was toen ze destijds dr nieuw gekochte paard eindelijk mee kon nemen... 12 jaar geleden!! hihihihiihi)
Hahah ik ga er gewoon maar niet vanuit dat ik slaap vanacht Of om 5 uur wakker wordt, omdat ik te bang ben te laat te komen Maargoed, moet kunnen toch
Rascha
Woonplaats: Equi-N-icE, hèt koelprodukt voor paarden en hun benen!!!
Geplaatst: 16-09-09 15:00
hihihihi ja het is gewoon spannend!! Ik weet nog dat ik mijn paard 's avonds ging halen, en overdags gewoon moest werken... Nou mijn baas werd gillend gek van mij, en anders mijn collega's wel... Ik was op de hol, en er kwam echt niks uit mijn handen!! Mijn baas heeft mij toen ook maar om half 3 naar huis gestuurd!! De volgende dag was het natuurlijk niet veel beter, want ik was honderduit aan het kleppen over dat paard!! Mijn baas vroeg ook of ik geen weekje vakantie wilde.... hihihihi Ze gingen nog net niet gillen allemaal... Maar het is weer goed gekomen!!