@Kels: Gefeliciteerd!!
@Marloes: Leuk dat je op de EO-jongerendag bent geweest!
En gefeliciteerd met Sanne!@Mandy: Heel veel succes met je toetsen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En gefeliciteerd met Sanne!

josewoos schreef:hallo!
Ik kom nof even buurten
Ik ben echt kapot!! Vrijdag overdag en begin van de avond alles opgeruimd,ingepakt en buiten gezet, daarna feestje wat erg gezellig was. Ik lag om half 2 op bed. Zaterdag om 7 uur eruit en beginnen met schuren en afplakken. Vanaf half 9 was mijn vader er en een vriend kwam helpen, de hele dag geschilderd. Tussendoor heb ik ook nog steeds spullen moeten halen en de hond naar het pension gebracht. s'Avonds feestje bij Xandra en mijn been is helemaal rood en vol met dikke bulten van mega onzichtbare muggen. Nou ja, om 12 uur of zo lag ik op bed, en toen al helemaal kapot. Vanmorgen half 9 zaten we al aan de koffie en hebben we de vloer eruit gehaald en ik heb alles een beetje schoongemaakt (echt alles zat onder het stof van het schuren) en vanmiddag naar Drachten gegaan voor weer een feestje. Ook dat was weer erg gezellig. Om 9 uur waren we thuis, nog 1 wandje opnieuw geschilderd en nog even een wasje opgevouwen en een nieuwe aangezet. Nu lig ik echt op bed en mijn benen willen niet meer, pffff. Maar ja, morgenochtend 7 uur staat mijn broer al op de stoep, dan word de vloer gelegd. s'middags zijn we wel klaar, dan snel voer voor de hond halen en de hond zelf ophalen en s'avonds nog even paardje rijden. En dinsdag 7 uur mag ik weer werken..... HELP

Over naar bed gaan gesproken..

maar wel erg leuk 
maarja, hij vermaakt zich vast wel 

is ook wel makkelijk als je dat meteen aanleert

Arme Enzo, heeft hij het uiteindelijk wel naar zijn zin gehad? 
En Enzo komt wel goed. Hij heeft het uiteindelijk wel naar zijn zin