Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ahtnamas schreef:Wisten jullie trouwens dat Joyce (die ook springwedstrijden reed) een eigen paard heeft? Ze heeft een andalusier en raad eens bij wie ze staat? Bandit! Maar eh, weet niet of dit er hier al opgestaan heeft?

!
. Ahtnamas schreef:Wisten jullie trouwens dat Joyce (die ook springwedstrijden reed) een eigen paard heeft? Ze heeft een andalusier en raad eens bij wie ze staat? Bandit! Maar eh, weet niet of dit er hier al opgestaan heeft?

Sabinee__ schreef:YAY . ik heb gister voor het eerst op Twingo gereden !
Leuk paard zeg, minder in de omgang e.d. maarja .
Rijden ging wel lekker, wat kan ze lekker galoperen zég!
Manon was gevallen, echt stom ..
Marit gaf Bailey een tik, waardoor Chibra schrok, en begon te bokken en te springen.
Chibra tikte Victor vervolgens weer aan, waar Manon op zat.
Pfoe, ik vond het knap dat Manon nog zo lang bleef zitten, Victor werd echt helemaal hysterisch.
Beest begon te bokken, rare sprongen te maken, en kwam helemaal met zn voorkant omhoog.
Op een gegeven moment hing Manon aan de hals, en liet ze zich maar vallen.
Mazzel dat ze der cap op had, want dat gaf me toch een dreun ..
Als ze die niet op had, was het der schedel geweest ofzo ...

Astor schreef:Ahtnamas schreef:Wisten jullie trouwens dat Joyce (die ook springwedstrijden reed) een eigen paard heeft? Ze heeft een andalusier en raad eens bij wie ze staat? Bandit! Maar eh, weet niet of dit er hier al opgestaan heeft?
Ja ik wist het, ik zag het op deb en joce der hyves staan
Haar paard heet geloof ik Jarifa =) en ze reed eerst ook Spike bij op lies beuker.
en ze zit ook nog eens bij me op school

Elja schreef:I feel horrible
Ik heb nu gewoon zin om te werken zodat ik bezig ben.
Bleh. Liefde zuigt.
maar ik ga nu naar mijn opa en oma =) 

Elja schreef:Oh Melissaa dankje
Maar ze zijn nui al 35 excl. Vind ik veel voor tweede hands!