Kay--> cornelis jolstraat
En eetse
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het is dus nooit goed als een paard minder dan 8-10 mesthoopjes per dag produceert!!! Tellen dus!!!
.
Jetta schreef:Nou, ben ik ook weer eens!
Ja, Beauty! Kom op! Dan mag je morgen naar huis! Ook fijn dat Lil weer heeft gemest....ik zeg altijd maar: Als je er veel instopt, komt er ook weer veel uitHet is dus nooit goed als een paard minder dan 8-10 mesthoopjes per dag produceert!!! Tellen dus!!!
Gaat lekker met Aiko, hè, Anita? Nou, ik vind hem ook super....misschien kom ik toch wel eens een keer met een grote HAF thuis.....hoewel een Fjord ook leuk blijft....of een Pool.
Warenko is aan het kreupelen...hij krijgt nu Gelatinaat, we gaan even aanzien of hij ervan opknapt, er worden vaak goede resultaten mee behaald, maar Renkie is natuurlijk wel een oud beestje, afwachten, wandelen, vertroetelen, jammer dat ie niet op mijn rug past, anders nam ik hém eens mee uit rijden!![]()
Voor iedereen die zich verveelt: ga zo door met domme onzin zoals per bericht een cijfertje, zeuren of we al bij 500 pagina's zijn en het onbenullig openen van nieuwe pagina's......heb je in ieder geval iets te doen en dan verveel je je dus niet meer.

Zo met mam even naar stal en morgen lekker een tut dag met de paardjes. Dan maar hopen dat het wat minder waaierig is!
Binar schreef:avond!!
wat een woei zeg, echt niet leuk!!
Paardjes hebben lekker rustdagje, die heb ik lekker losgegooid...
Anit, kom je nog naar stal toe vh weekend?
Nog geshopt in de paardenwinkel of alleen ff gekeken?
des, succes! leuk dat je neefje of nichtje krijgt