is wel een maf filmpje Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
is wel een maf filmpje 
erg lekker werk!!!
en hij mocht alleen stappen!!
ahah 

dus dat is ook al een vooruitgang.!!! nu moet ik het wel wassen met betadine en daarna wondspray er op doen. Zorg voor snellerre genezing. Dus nu valt de ondoorbloede huid er af
moet ik een beetje bij helpen. Daaronder die je een hele mooie nieuwe huid komen gelukkig 

Trouwens,eerst moet ik hem nog goed aan het lopen zien te krijgen.
Woogy schreef:jeetje rot hoor Anne(geloof ik, of is het anna?) maar ja achter de wolken schijnt de zon en dit gaat ook wel weer over voor king een meisje is...

), en die reactie... hadden we van de week ook wel tegen jou kunnen zeggen... is niet echt leuk volgens mij
taverno schreef:Heeft venga niet meer gehoest kim?
Ik,de held op sokken heb het aangedurfd om voor het eerst weer sinds november of zo weer eens een rondje baan te doen.![]()
Wel nadat hij eerst buiten gelopen had en ik in de bak gereden had en gekeken of er niemand anders de baan op ging nadat Cees met een dravertje klaar was.
Misskaren schreef:Rare reactie van jou hoor Jarrah, Woogy bedoelt het heus niet verkeerd.

)
Maar Tiff een beetje uit de blessure als ik het goed begrijp ? Fijn voor jullie, kan je weer gaan opbouwen. Heb je nog steeds les van Nico ?
Voor iemand die niet op stal staat ben ik een aardig end gekomen moet ik zeggen
zo schrijf je het
geeft verder niet hoor ik kan zelf ook nooit namen onthouden
hoop dat het indd snel over is . vandaag zag het er al beter uit gelukkig 
king zie je wel het verschil ahhaha
dacht laat ik is was mooie fotos maken..... Tot dat ik mijn camera aanzette en die aan gaf dat er geen kaartje in zat
ik dacht ooo nee he
dus mijn vader gebeld en die is super lief geweest om hem te brengen
daarna heeele mooie fotos gemaakt van kingetje .. hij kan dan ook altijd zo gaan staan...
was lekker fris. maar ja wat wil je met dit koude weer als je alleen mag stappen ??
.