Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PowerHorseW

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 21:30

ik kan hem wel zien :P is wel een maf filmpje

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 21:31

met king gaat het trouwens al een stuk beter :D
vandaag voor het laaste antibiotica en pijnstillers geprikt.
zijn huid gaat nou wel los laten maar dit komt omdat het waarschijnlijk neit goed doorbloed is geweest. Dus dat moet ik weken en er af trekken :P erg lekker werk!!!
en het is al een stuk minder dik en pijnlijk warm ook al minder.
maarja nog steeds niet weg jammer genoeg :(

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 21:40

Leuk viertal in het filmpje!

Gelukkig was het hoesten van Venga weer eenmalig. Vandaag nergens last van. We zijn naar de Vlietlanden geweest. Wally en Venga hadden er (iets te) veel zin in!

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 22:51

ahahahha daar had die van mij ook last van bij het noord Aa
ik had het geweten :P en hij mocht alleen stappen!!
nou bokken kwamer er ook :D ahah

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 10:22

wat had/heeft king?

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 10:40

Ik heb bedacht dat ik straks voor het eerst na 8 maanden (sinds de peesblessure) weer lekker naar de vlietlanden ga! Ik las het berichtje van Coby en bedacht me dat ik daar ook wel erg veel zin in heb... dus waarom niet eigenlijk? :D

Ik doe alleen wel voorzichtig, madam is tegenwoordig een beetje baldadig... volgens Cees vertrekken wij binnenkort naar het circus :D

Ik ben benieuwd, heb er helemaal in in :)

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 10:44

morgen :D

Woogy: king heeft het nog steeds helaas, vanmiddag maar weer kijken!! hij heeft een ontstoken oksel die waarschijnlijk toch is ontstaan door een trap :S heel raar. iedere rimpel zeg maar was opengescheurd en kwam pus uit. De Dierenarts heeft hem 4 dagen lang antibiotica en pijnstillers gegeven. Die komen nu niet meer :D dus dat is ook al een vooruitgang.!!! nu moet ik het wel wassen met betadine en daarna wondspray er op doen. Zorg voor snellerre genezing. Dus nu valt de ondoorbloede huid er af :P moet ik een beetje bij helpen. Daaronder die je een hele mooie nieuwe huid komen gelukkig :D
zo zag het er gisteren uit :
Afbeelding
ben wel blij dat het nu niet meer van die sneedes zijn :D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 10:44

Ik waag me er nog maar niet aan.Ik ben niet zo`n held en Tence kan ook nog wel eens rare sprongen maken.
Ik vind de baan al een overwinnig. :D Trouwens,eerst moet ik hem nog goed aan het lopen zien te krijgen.

Gisteren mocht hij voor het eerst sinds maanden weer eens los in de buitenbak en toen kon je niet zien dat hij iets mankeert,hij was jolig zat. :D
Dan kan hij echt mooi lopen.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 10:50

jeetje rot hoor Anne(geloof ik, of is het anna?) maar ja achter de wolken schijnt de zon en dit gaat ook wel weer over voor king een meisje is...

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 10:54

Woogy schreef:
jeetje rot hoor Anne(geloof ik, of is het anna?) maar ja achter de wolken schijnt de zon en dit gaat ook wel weer over voor king een meisje is...

Uhmm heb jij een kater ofzo? :P
Volgens mij heet ze geen anna (sorry weet ook niet meer precies hoe wel :P ), en die reactie... hadden we van de week ook wel tegen jou kunnen zeggen... is niet echt leuk volgens mij :P

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 13:08

pardon? is niet negatief bedoelt?

Misskaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 15:03

Rare reactie van jou hoor Jarrah, Woogy bedoelt het heus niet verkeerd.
Ziet er niet best uit King 1234, hopen dat de natuur zijn werk gaat doen! Wat een trap allemaal niet kan opleveren, bah.

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 15:05

Ze heet Annet dat meisje van King. En woogy ik snapte wat je bedoelt, maar het kan verkeerd begrepen worden. Wanneer kom je weer met pony terug?

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-10 15:31

Afbeelding

Nu weer lief zijn. :+

Ik heb Venga vandaag voor het eerst gelongeerd met pessoa. Hij vond het blijkbaar zwaar vermoeiend want hij was echt drijfnat.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 16:04

we komen misschien volgende week terug...even kijken of ik pony deze week nog een keer of wat voor de kar kan zetten. Ga wel morgen wat proberen te rijden onder het zadel...denk dat de houding op de kar nog wat te hoog gegrepen is.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 16:26

Heeft venga niet meer gehoest kim?

Ik,de held op sokken heb het aangedurfd om voor het eerst weer sinds november of zo weer eens een rondje baan te doen. :D

Wel nadat hij eerst buiten gelopen had en ik in de bak gereden had en gekeken of er niemand anders de baan op ging nadat Cees met een dravertje klaar was. :P

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 17:13

Heel veel succes met pony en we zien je wel terug gezellie.

Marion super dat je de baan op bent geweest fijn voor je.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-10 17:31

taverno schreef:
Heeft venga niet meer gehoest kim?

Ik,de held op sokken heb het aangedurfd om voor het eerst weer sinds november of zo weer eens een rondje baan te doen. :D

Wel nadat hij eerst buiten gelopen had en ik in de bak gereden had en gekeken of er niemand anders de baan op ging nadat Cees met een dravertje klaar was. :P

hij gaf wel een kuch tijdens het longeren. :7

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 18:01

Misskaren schreef:
Rare reactie van jou hoor Jarrah, Woogy bedoelt het heus niet verkeerd.

:?

Ik bedoelde het ook niet rot, vandaar ook mijn knipogen erbij in de reactie... ;)
Ik had de opmerking 'het is over voor hij een meisje is' verkeerd opgevat... dat is nou eenmaal het nadeel van schrijftaal... Maar nu ik hem herlees zie ik de nuance in je reactie Lisa, ik had hem anders begrepen dan jij hem opgeschreven had :)

Ik heb vanmorgen heerlijk gereden bij de Vlietlanden, heb me wel een keer goed vast moeten houden toen madam ineens in dr bol kreeg en als een gek begon te bokken, maar na een flinke waarschuwende schreeuw was dat gelukkig weer over en hebben we heerlijk gereden :j
Madam was het er alleen nog niet mee eens toen we weer naar huis gingen, ze had nog wel even door willen gaan... maarja om nou na 8 maanden gelijk 2 rondjes te doen leek me iets teveel van het goede haha :)

@ Lisa: hoe is het nu met je? Gaat het alweer beter? En Tiffs vriendinnetje ook alweer bijgekomen na de schrik en de schrammen? Kom maar gauw weer naar huis, dan kan Tiff dr ff troosten (of zichzelf dat dr vriendin weer terug is :P )

Misskaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 18:44

Sportief dat je't ff uitlegt Jarrah, wat je zegt, met schrijven heb je maar de helft van de communicatie :D
Wat heerlijk dat je lekker buiten hebt kunnen rijden ! Was je alleen ? Vind dat dat wel eng hoor, met bokken enzo, stel dat er wat gebeurt :+ Maar Tiff een beetje uit de blessure als ik het goed begrijp ? Fijn voor jullie, kan je weer gaan opbouwen. Heb je nog steeds les van Nico ?
Vond al die wedstrijd foto's wel gaaf ! Lekker uitvogelen wie wie is _O- Voor iemand die niet op stal staat ben ik een aardig end gekomen moet ik zeggen :=

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 19:18

Ik ben Annette :D zo schrijf je het ;) geeft verder niet hoor ik kan zelf ook nooit namen onthouden :D hoop dat het indd snel over is . vandaag zag het er al beter uit gelukkig :D

Misskaren: heb je wel mij kunnen ontdekken :D king zie je wel het verschil ahhaha

ja ik was met king aan de hand naar het buitenpark geweest :D dacht laat ik is was mooie fotos maken..... Tot dat ik mijn camera aanzette en die aan gaf dat er geen kaartje in zat :( ik dacht ooo nee he :P dus mijn vader gebeld en die is super lief geweest om hem te brengen :D daarna heeele mooie fotos gemaakt van kingetje .. hij kan dan ook altijd zo gaan staan...
Hij was wel lekker druk aan de hand, heeft ook gebokt en zo :P was lekker fris. maar ja wat wil je met dit koude weer als je alleen mag stappen ??

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 19:21

Ik heb nog geen wedstrijd foto`s gezien,waar staan die dan?

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 19:30

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 19:38

Zo ben ook weer in het land, en hoe. Hel van een vlucht met vertragingen, geen airco, ontelbaar krijsende baby's en rennende kinderen. Die horen 's nachts te slapen zou je zeggen ;( .
Wat een leuke wedstrijdsfoto's! De foto van Elvis en Marlon is ook erg mooi.
Het was erg schrikken Woogy, ik ben blij dat je er zo 'goed' vanaf gekomen bent. En dat de ambulance snel ter plekke was.

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 19:41

Hey Noah! Was je in een warm land?