denk dat het ook iets anders is dat als je SUPER lang gaat zitten rijden... of dat je maar half uur 3 kwarier rijdt daarom is het ook zo belangrijk om ze goed uit te stappen enzo... en wij doen dan altijd benen afspuiten da scheelt ook denk ik ... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
denk dat het ook iets anders is dat als je SUPER lang gaat zitten rijden... of dat je maar half uur 3 kwarier rijdt daarom is het ook zo belangrijk om ze goed uit te stappen enzo... en wij doen dan altijd benen afspuiten da scheelt ook denk ik ... 

nog 4 te gaan
hij was wel lief hield het wel allemaal goed in de gaten maar tot nu toe wel braaf
is er nie kreupel op en als ie heeft gelopen is het mooi weer dun
zo'n voorbeentje is alweer heelmaal genezen zitten al weer bijna allemaal haartjes op

ChantalSmook schreef:haha Sanne, 'ff een paardje zadelmak gemaakt' haha. ik vind het rijden al moeilijk
ik ga ook niet zeggen dat het zo makkelijk is maarja je doet het gewoon
dit is dit jaar mn 10e ofzo dusja...

haha

!!
Norfje schreef:mee eens die peesjes af!!
is echt onderzoek naar gedaan en wordt echt zo heet onder die dingen! Bij bandages kan t zelfs 100graden worden :|
Moet je daar maar us iedere dag mee rijden... Daaaaaag gezonde pezen, hallo ellende!!
Zelfde geldt voor de peesjes, wordt wle niet zo heet maar toch!