mAnDyXX schreef:Nee ik zou eerder dan een blauw halster kopen en een rood dekje met gele bandage's erbij
Nee, paarse bandages juist. Paard is al geel.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mAnDyXX schreef:Nee ik zou eerder dan een blauw halster kopen en een rood dekje met gele bandage's erbij
Kon je een beetje een rondleiding enzo 
*pakt camera en snoertje en gaat ze uploaden* 
hestejente schreef:Karin_88 schreef:
Gave fotoWas ze braaf?
hestejente schreef:mAnDyXX schreef:Nee ik zou eerder dan een blauw halster kopen en een rood dekje met gele bandage's erbij
Nee, paarse bandages juist. Paard is al geel.
LieZ_Horses schreef:Help!! Net zat er nog een spin, maar ineens is ie weg!!
Karin_88 schreef:Ze liep in het begin lekker te miepen, ik moest 2 keer even flink boos worden en dat is doorgekomen. Toen was ze erg lekker aan mijn stem. Jammer dat ik nu een hele week niet kan rijden
d0nnaa_dan schreef:Ik moet koken, als ik kan staan.. *neemt nog maar een pijnstiller*
hestejente schreef:Dat is nog niet erg om te koken..d0nnaa_dan schreef:Ik moet koken, als ik kan staan.. *neemt nog maar een pijnstiller*
En dan noem je ons gemeen. Harteloze familie heb jij zeg, dat ze je laten koken.
mAnDyXX schreef:Haha hey lisa de spin zit opeens hierzo nu!
josewoos schreef:Dona = Donna = Donnie![]()
Donnie heeft een regenboog voettie
mAnDyXX schreef:Haha! Lisa maar hij is er nu al niet meer ik dacht waarom brengt hij de laatste minuten van zijn leven niet door in een waterglijbaan???
De wc voor mensen die hem niet begrijpen
SuusKiiss schreef:Jij zegt ook dat je een vis door de wc moet spoelen die nog niet eens dood is toch?
SuusKiiss schreef:Jij zegt ook dat je een vis door de wc moet spoelen die nog niet eens dood is toch?