Wij zijn geen watjes, wij zijn de VELDT Schatjes: Part 3

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Re: Wij zijn geen watjes, wij zijn de VELDT Schatjes: Part 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-09 03:55

Zo...en nu m'n bedje opzoeken Dromen Dromen Dromen

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 09:26

LIQUITA schreef:
HAPPY NEW YEAR!!!!
Het was weer errug gezellig bij Jo Ja .

@ Nicole1995
Afbeelding
GEFELICITEERD en een hele fijne dag!!!

Hahahha,ik dacht he ik ben pas 2 september jarig.Ik had mijn profiel niet ingesteld dus mijn verjaardag stond op 1-1 maar a;vast bedankt je bent in ieder geval niet te laat Haha!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-09 10:17

Nicole1995 schreef:
LIQUITA schreef:
HAPPY NEW YEAR!!!!
Het was weer errug gezellig bij Jo Ja .

@ Nicole1995
Afbeelding
GEFELICITEERD en een hele fijne dag!!!

Hahahha,ik dacht he ik ben pas 2 september jarig.Ik had mijn profiel niet ingesteld dus mijn verjaardag stond op 1-1 maar a;vast bedankt je bent in ieder geval niet te laat Haha!

Oeps, haahahaha....ik hou van op tijd zijn Nagelbijten / Gniffelen

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 11:10

Hallo allemaal!!

Iedereen natuurlijk een fantastisch 2009 gewenst! Hopelijk wordt het voor iedereen een topjaar Lachen Haha!

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 11:12

Ik plaats het hier ook maar even:

ik heb gisteravond een grasparkiet gevonden bij mijn pony's. Stijf van de kou en heel lichtgewond bij zijn snaveltje, maar nu weer ontdooid en supertam!!

Als jullie iemand weten die er gister eentje is kwijtgeraakt? Hij is blauw met wit/grijs gestreept.

Het is níet de parkiet die sinds 21dec op marktplaats vermist staat. Deze heeft meer zwart.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-09 14:45

Ach gut, arm parkietje Ach gut .

Ik ga maar weer eens naar m'n werk (zucht No Cheer ). Ik veel te kort geslapen, lag om kwart over 4 in bed en was om half 9 alweer klaar wakker Rolleyes . Begin nu dus lekker te gapen Gaaaap . Moet ik vanavond ook nog een uurtje langer door werken Boos! .

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 15:17

LIQUITA schreef:

Ik ga maar weer eens naar m'n werk (zucht No Cheer ). Ik veel te kort geslapen, lag om kwart over 4 in bed en was om half 9 alweer klaar wakker Rolleyes . Begin nu dus lekker te gapen Gaaaap . Moet ik vanavond ook nog een uurtje langer door werken Boos! .

niet lekker uitgelapen dus
nou ik wel hoor kwam om 2 uur bedje uit heerlijk
ga nu naar ouders toe nieuw jaar wensen

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 16:31

GELUKKIG NIEUW JAAR!!!!! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 20:15

't is hier al weer een poosje heel stil. Aangezien
Rowan weer koorts (39.7) heeft zit ik weer aan huis gebonden.
Heb weer een kast in elkaar gezet, dozen met boeken uit gepakt. Wou dat het end in zicht was maar dat duurt nog wel even. Ga gewoon vrolijk verder (en af en toe baal ik even). Ben wel blij dat ik nu ook de tijd heb om met mijn benen omhoog te kunnen zitten en te genieten hier.
En dat bevalt hiiiiiiieeeeeel goed.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 20:50

winnitou schreef:
Heb weer een kast in elkaar gezet, dozen met boeken uit gepakt. Wou dat het end in zicht was maar dat duurt nog wel even. Ga gewoon vrolijk verder (en af en toe baal ik even). Ben wel blij dat ik nu ook de tijd heb om met mijn benen omhoog te kunnen zitten en te genieten hier.

Super Winnitou. Sterkte voor Rowan, vervelend voor hem (en voor jou).

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 20:52

LIQUITA schreef:

Zo, Liquita, lekker aan het werk? Zwaar dienstje?

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 20:59

LIQUITA schreef:

als je parkietje kwijt wil ik heb nog kooi over

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 21:00

Tytje schreef:
GELUKKIG NIEUW JAAR!!!!! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper!
jij ook een heel goed 2009

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 21:01

winnitou schreef:

gelukkig dat goed bevald zo wens je een goed 2009

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 21:12

Ik kan geen oliebol meer zien. Clown

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 21:27

winnitou schreef:

Jeeee wat naar voor Rowan. Maar je kan nu wel lekker in je huis werken en met je benen omhoog. Hoop dat hij gauw weer beter wordt.
Sterkte Winnetou en een voorspoedig 2009.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:23

smuidra schreef:
winnitou schreef:

Jeeee wat naar voor Rowan. Maar je kan nu wel lekker in je huis werken en met je benen omhoog. Hoop dat hij gauw weer beter wordt.
Sterkte Winnetou en een voorspoedig 2009.

Thanks, met al jullie wensen moet rowan wel heel snel beter worden en moet het een goed jaar worden.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:25

Yinari schreef:
Ik plaats het hier ook maar even:

ik heb gisteravond een grasparkiet gevonden bij mijn pony's. Stijf van de kou en heel lichtgewond bij zijn snaveltje, maar nu weer ontdooid en supertam!!

Als jullie iemand weten die er gister eentje is kwijtgeraakt? Hij is blauw met wit/grijs gestreept.

Het is níet de parkiet die sinds 21dec op marktplaats vermist staat. Deze heeft meer zwart.

Volgens mij zoeken die dieren jou gewoon op, opdat ze weten dat jij goed voor ze zorgt.
Beterschap met de fluiter.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:28

meelen schreef:
Ik kan geen oliebol meer zien. Clown

Ik heb gisteren 1 oliebol gegeten, door Conny gebaken en die was lekker. Ben niet zo'n olibollen eter en heb er aan een dus ook meer dan genoeg.
Heb ook geen spijt van alles wat ik gegeten heb, aangezien dat niet zoveel is geweest. en dat is wel een heerlijk gevoel, niet opgeblazen zijn en spijt te hebben van alle extra caloriën. (had gewoon geen zin om naar de keuken te lopen)E

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:41

Iedereen een Afbeelding gewenst.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-09 23:05

Hellow...daar ben ik weer. Ik hoefde gelukkig maar een half uurtje langer te blijven. Nu ben ik 1 hele dag vrij en mag ik het weekend fijn weer werken.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 23:09

Even genieten van die vrije dag dan.
Ik heb nog 3 dagen vrij, en dan weer aan het werk.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 23:10

Ik heb vanmorgen de paarden in stal water gegeven, ik hoop dat iemand dat voor mij vanmiddag ook heeft gedaan. Wij waren de rest van de dag weg. Ik moet er nu wel steeds aan denken (of NoNo nu water heeft gehad of niet). Ga morgenochtend maar op tijd even heen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-09 23:11

Voor Rowan:

Afbeelding

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-09 23:13

xan schreef:
Ik heb vanmorgen de paarden in stal water gegeven, ik hoop dat iemand dat voor mij vanmiddag ook heeft gedaan. Wij waren de rest van de dag weg. Ik moet er nu wel steeds aan denken (of NoNo nu water heeft gehad of niet). Ga morgenochtend maar op tijd even heen.

Ik denk het haast wel hoor Xan. Ik hoor dat er de hele dag mensen zijn geweest om water te geven.