Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Emmaa_ schreef:Ik kan niet tegen paracetamol, ik heb al een heel gevoelige maag (ga snel over mijn nek), en als ik paracetamol ga nemen, dan lig ik geheid te hele nacht boven het toilet. Ibuprofen is misschien iets minder sterk, maar het werkt in ieder geval wel.
fallenangel3 schreef:Emmaa_ schreef:Ik kan niet tegen paracetamol, ik heb al een heel gevoelige maag (ga snel over mijn nek), en als ik paracetamol ga nemen, dan lig ik geheid te hele nacht boven het toilet. Ibuprofen is misschien iets minder sterk, maar het werkt in ieder geval wel.
Hier moet ik echt ff op reageren. Ibuprofen is sterker dan paracetamol. Als je een zwakke maag hebt raad ik je zeker af om ibuprofen te gebruiken aangezien het gebruik hiervan zelf tot maagbloedingen kan lijden. Meid, stop met het regelmatig slikken van ibuprofen, dat is echt slecht voor je! Stap dan over op een andere pijnstiller, ik slik nu alève. Paracetamol werkt bij mij niet, ten eerste kan ik het niet doorslikken (kost me grote moeite om een pil door te slikken en deze vallen binnen 10 sec. uit elkaar) en ten tweede merk ik geen verschil in pijn nadat ik deze geslikt hebt. Alève werkt bij mij wel (slik er dan wel twee om mee te beginnen als de pijn erger is).
Ibuprofen kan gevaarlijk zijn!
!

Kirsten_D schreef:Ik heb me dekje binnen..
@ melis: Ik heb gisteren ook de strijklappen besteld bij dat dekje dat jij ook hebt, heb nu mijn set compleet..

Bij me paardje komt een vz-zadel mee, maar ik heb maar één dekje. Maar de dekjes drogen zo langzaam op stal, dus zijn twee dekjes wel handig.
. Samantha, als je het goed gelezen had, had je gelezen dat ik van paracetamol echt doodziek wordt
. Daarom gebruik ik ibuprofen. Het is misschien overdreven van me om te zeggen bijna elke dag, maar ik moet het gewoon wat vaker slikken. Mijn vader is dokter, dus hij vond het een goed idee om even langs de huisarts te gaan voor ik ging overstappen op ibuprofen, want hij wist wat het was, maar ook die heeft gezegd dat het makkelijker is om dat te gaan slikken, dan elke keer de hele nacht boven de toiletpot hangen
fryskhynders schreef:waar ga je stage lopen noortje??
Kirsten_D schreef:Ik heb me dekje binnen..
@ melis: Ik heb gisteren ook de strijklappen besteld bij dat dekje dat jij ook hebt, heb nu mijn set compleet..
Ik moet ze ook nog steeds bestellen
XxNimezxX schreef:Hallo, ik rij ook op deze manege:P.
Eigenlijk vroeg ik me af of een van jullie een goede uitleg heeft voor monsteren(voorbrengen van het paard) en van het extrieur beoordelen.
^^
XxNimezxX schreef:Hallo, ik rij ook op deze manege:P.
Eigenlijk vroeg ik me af of een van jullie een goede uitleg heeft voor monsteren(voorbrengen van het paard) en van het extrieur beoordelen.
^^
XxNimezxX schreef:Ik moet 24 April, voor welke opleiding ga je =P
Nee ben geen danielle ^^
XxNimezxX schreef:Ik moet 24 April, voor welke opleiding ga je =P
Nee ben geen danielle ^^