Bij jullie ook zulk triest weer? Hier regent het al de hele tijd flink, hoop dat het zo droog is! Ik moet op de fiets naar station en dan lopend naar Ikea om de auto op te halen.. Maar das toch al met al 30 minuten buiten zijn en dus 30 minuten de kans op flink nat regenen Maarja, wat moet dat moet!
mijn knappe vossie voor het eerst op cross training bij beukers vandaag.. Jeetje maaik, da's een lange dag.. Ben je helemaal alleen op stal dan? Lekker slapen nu, en morgen misschien iets korter??
Ik zag die foto's op fb Bon, echt leuk!! Ze doet het goed he!
Ja, ik ben nog tot na volgend weekend alleen op stal dus echt bikkelen. Vandaag moet ik maar een half dagje werken, ben anders vrij maar ach, dat steekt alleen bij het opstaan en dat heb ik inmiddels al gehad dus nu vind ik het niet zo erg.
Dat is waar inderdaad maaike.. Waar is de rest heen dan? Ze pakte inderdaad fijn aan, na wat twijfel in het begin had ik niet verwacht dat ze het zo ging doen
Uh nee, de hele familie is er wel maar m'n andere collega is weg en pas volgende week na het weekend komt er een nieuw iemand. Dus we zijn wel met z'n 5en maar de jongens hebben 't druk met school en iedereen doet z'n best wel hoor maar toch.
Leuuuuuuuuuuuuk!!!! Komt goed joh!! Je doet het kei netjes met hem!
Ja, ik moet me dan als ik sta te wankelen op m'n benen ook wel een keer extra bedenken waar ik het voor doe allemaal, maargoed ik zal eraan terugdenken als ik hopelijk over een paar jaar de grand prix binnenrijd (dromen mag!) en dan kan ik iig zeggen dat ik er hard genoeg voor gewerkt heb!
Jep! Dat staat in de planning voor vanaf november/december. Ik kan deze zomer niet zoveel op wedstrijd meer met hem omdat z'n eigenaar hem veel weekenden meeneemt op buitenrit en dat staat vaak op wedstrijddata gepland.. maar we zien het wel, die 4 puntjes moet ik normaal in 2 proeven binnenhebben als het allemaal goedgaat.
Heb wel veel jonge paarden te starten dit seizoen, dat is wel leuk!
OMG Fioon, ze hebben m'n bericht in jouw topic verwijderd, ik dacht nog, misschien is het genoeg commentaar als ik zeg dat ik het goed vind waar je nu zelf mee aan het werk bent maar blijkbaar ben je verplicht om op HAW de betweter uit te gaan hangen.
Net 1e cross weer gehad sinds 2 jaar.. dressuur wat spanning, resulteerde in 181 punten. Hiermee ergens onder in de middenmoot, daarna foutloos gesprongen, toen naar de dierenarts keuren, hartslag iets hoog, even gestapt nog een keer keuren en toen goed.. Toen de cross in, 1e 3 sprongen wat twijfelend, voelde dat ze wat zocht, daarna super fijn aanpakken.. Resulteerde in een gladde foutloze cross... Vooral voor de heuvel was het erg glad, stuk gedraafd en voor de opsprong ook. Voelde dat ze wat glibberde daar.. Hierna weer keuren, hartslag perfect en ook super rad. Helaas tijdens het glibberen aangetikt met linksachter met kalkoen op kroonrand rechtsachter wat resulteert in een snee precies op aangroei nieuwe hoornwand. Zit nu dus mooi verbandje om heen voor paar dagen zodat er geen vuil in kan en dat het op elkaar gaat groeien.. Haal het er donderdag af, hopen dat het goed gaat, ze is niet kreupel maar mag geen vuil in..
fionaa
Geplaatst: 03-06-12 21:28
Ja ik kreeg ook mijn bericht via een pb.. Snapte m inderdaad later, maar mijn bericht is ook weg.. Dus heb gevraagd wat er mis mee was..