Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Yinari schreef:
Alvast een foto van in september
Yinari schreef:Ah Winnetou, je bent er nog niet bovenop voorlopig hè. Wordt je nou niet stik-en stikchagrijnig dat je niet kan doen wat je eigenlijk wil doen? Ik denk dat ik niet te genieten zou zijn!
Shenavallie, als je nog een goed jaar wacht kun je een gratis dekking krijgen hoor!
Ate: ja zeg, dan kom ik met mijn persoonlijke ponyclubje tussen al die grote paarden van jullieWacht maar, ik neem nog wel eens een ENORM paard mee op kamp
ATE schreef:Ik ga vanmiddag heen. Kan jij dan niet?ik kom vanavond rijden liquita ben jij er ook ????
LIQUITA schreef:ATE schreef:Ik ga vanmiddag heen. Kan jij dan niet?ik kom vanavond rijden liquita ben jij er ook ????
.
, maar dan op de keuken natuurlijk, hihi. LIQUITA schreef:Aha, ja dat moet ook gebeuren. Misschien, heel misschien...kom ik vanavond ook wel even naar Veldt. Maar ik beloof niks hoor.
Succes met slopen, maar dan op de keuken natuurlijk, hihi.
LIQUITA schreef:En winnitou...is de Lach van Mona Lisa al af?
) op zijn laatste proefje had hij zelfs een 7 voor het onderdeel rechtgerichte in ontspanning aanleuning gaande paard, of zoiets. dat was voorheen een 5 of 6. en tada..... Amber mag in de L starten. maar ze blijft liever nog even in de B

!! Fijn dat het goed met jullie gaat
toen je met Nelson langs de Noorderweg liep. Was je even bij Veldt geweest? 

natuur5D schreef:hoi, ik kom ook weer eens een keertje langs. wel handig dat bokt, blijf ik een beetje op de hoogte. ik kom wel regelmatig bij veldt langs, maar dan moet er ook maar net iemand zijn. het gaat erg lekker net Nelson. hij is behandeld door de oestheopaat/chiropractor en loopt een stuk soepeler (voor zijn haflingerdoen dan he) op zijn laatste proefje had hij zelfs een 7 voor het onderdeel rechtgerichte in ontspanning aanleuning gaande paard, of zoiets. dat was voorheen een 5 of 6. en tada..... Amber mag in de L starten. maar ze blijft liever nog even in de B
![]()
ik ga westernlessen met Nelson nemen, ben benieuwd hoe dat bevalt. ik hoop alleen niet dat op wedstrijd bij Amber in de war raakt![]()
voor Winnitoe een voorspoedig herstel
Yinari, leuke haflinger, lekker bekkie
) xan schreef:Winnitou, zie dat jij nog bent ingelogd.
Zit je ook gelijk tv te kijken ??
Het is net een romannetje, heel voorspelbaar maar wel leuk.

) 
winnitou schreef:ga zo stoppen, nog even t.v kijken (ander houding)_ en dan spuiten en slikken en naar bed.