Jups, weer les gehad! Het begon een beetje stroef, voelde ietswat zwaar op de hand, maar uiteindelijk liep ze weer heerlijk. Instructrice houdt me ook heerlijk bezig met allerlei soepelmakende oefeningen waardoor we er uiteindelijk uitkomen. Zelfs aangaloperen ging vandaag goed Wegdraven gaat ook steeds beter. Ooit komen we er nog wel
Goedemorgennnnn!! Nog maar een dag vroeg mn nest uit en dan is het alweer weekend Daarna 2 overheerlijke weken school (nooit gedacht dat ik daar naar uit zou kijken, maar t voelt als vakantie xD haha) EN DANNN mag ik daarna aan tafel op de OK
Goedemorgen! Ik heb vandaag om 15:00 les. Gisteren ging niet meer aangezien meneer nog verdoofd was van het schikbarende tandartsbezoek. Voorkant stond lichtjes scheef maar de kiezen stonden verschrikkelijk scheef afgekauwd waardoor er een mes-effect kwam en er gaten in zijn wangen en tong kwamen. Echt sneu en ben blij dat de eerste behandeling achter de rug is en het grotendeels verholpen is.. over een half jaar weer een afspraak om het tot de puntjes af te werken. Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken met eten en rijden, zou echt niet fijn voor hem zijn geweest.
Oja!! Je had les he!! Totally forgot Maar ging lekker dus!! Nog dingen uit de proefjes geoefend?
Olympia
Geplaatst: 29-02-12 21:34
Ja, vooral veel voltes achter elkaar gereden en de galopoefeningen
Heb zondag les en dan gaan we proefjes oefenen
Wally was wel echt aan het draken op de rechterhand. Dat is haar moeilijkere hand en met mijn nieuwe laarzen liggen mijn benen anders en zit mn sporen iets hoger, waar ze horen.. En daar was Wally het niet zo mee eens.. Daarnaast was ik bezig met rechtrichten en daar was madame allemaal niet van gediend en kan ze nog wel eens geirriteerd reageren.. Als ze er eenmaal doorheen is.. Is het ook over
Mijn pony begint het ook nog eens door te krijgen! =).
Longeren gaat steeds beter en ze pakt het redelijk goed op eigelijk. Het is alleen zo jammer dat ik dan het gevoel heb van, het gaat nu zo lekker nog even door gaan. Maar dan kijk ik op m'n telefoon voor de tijd en zijn de 10 min/15 min alweer voorbij. Njaa, misschien ookwel beter want overdrijven is natuurlijk ook niet goed.. . Vanavond maar weer wat knutselen, kijken hoe ze het gaat doen.
Vandaag heb ik ook maar gesolliciteerd bij de Bas van der Heijden .
Vanmorgen weer samen gesport met ww. Gevolg ww bezweet en moe en ik bezweet maar voldaan. Moet iets afleren met mijn linkerhand/arm en dat valt niet mee. Rechtergalop in 1x goed en heerlijk doorgereden en o weer die linkerhand van mij
Zo net wezen voetballen en fietsen en een groep kinderen gevolgd van bso kikkertje. We kwamen uit in den hoorn en hadden lekker fietstochtje op deze manier
zo balen 'mijn' wedstrijd van 18 maart gaat niet door. manege is verkocht. Nu snel nog elders ingeschreven maar weet nog niet of inschrijving gelukt is. spannend dus
He He! Eindelijk weekend!! Moet mezelf straks even schoppen om nog even door te zetten en knollie te trainen Eenmaal thuis stort ik toch harder in dan verwacht!
Vervelend dat je wedstrijd gecancelled is, Flurk! Wie weet lukt het nog om ergens anders te starten.
Ja jaaaa ... nog maar 4 weekjes en dan is het al zover. Des te meer reden om straks echt op te stappen