Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kooslover schreef:O hahaha, ik dacht dat ik eerst in je msn-naam zag staan, werken in de snackbar, maar goed, is de Digros beter dan de Appie Heijn? En zit je achter de kassa?
Ik doe vakkenvullen.. Kassa vond ik zooooooooooo saai!
.
Dus Antoinette, kom je hem nog eens opnieuw proberen?
, hij is wel stuurbaar
. alleen hij wilde niet halthouden
. En zijn tempo in galop ligt wat hoger, maar dat was opzich wel lekker, ik vond zijn tempo wel goed, maar dan moet alleen de bak wat leger zijn
.
, en de nieuwe laptop verder ontdekken... (mijn pap heeft een nieuwe laptop aangeschaft, met windows vista.... nu wil die dat ik hem gaat uitleggen hoe alles werkt... heb net de buurman al laten komen om m aan te sluiten op internet.... echt vista werkt zoooo anders!!!)

Had het druk gister 
En daarbij inderdaad best onbuigzaam. Zien flippen op het strand heb ik hem nooit
In de bak is ie wel eensgeflipt
maar dat zie ik hem nu zeker niet meer doen. Hij is wel best fijn
Vaker op hem rijden Es, dan komt het goed..
) 
Haal Boy even buiten vandaag, poets hem ook even en toen ik toch bezig was heb ik ook maar braaf Tsjimme opgezadeld. En ik een keer zijn hoofdstel ingekregen

Dus ik wacht nog op een geniale ingeving op fotogebied van mijn kant, zodat er ooit iets leuks uit gaat komen

Tijdloos genieten

. Lekker buitenrijden.....