Promis schreef:Nou daar ben ik dan ook eindelijk!
Heej hallo....WELKOM
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:Jo...is het nog gelukt op MSN?
natuur5D schreef:Ik krijg Erik ook echt niet op een paard....hij helpt me met van alles, maar er op gaan zit er niet in.ik heb ook geprobeert mijn man warm te maken voor de paardensport, maar helaas helaas.
Promis schreef:johan vandaag nog lekkr gereden op ATE?
rockoo schreef:Moet ik nu eigenlijk ook nog berichten plaatsen.
LIQUITA schreef:natuur5D schreef:Ik krijg Erik ook echt niet op een paard....hij helpt me met van alles, maar er op gaan zit er niet in.ik heb ook geprobeert mijn man warm te maken voor de paardensport, maar helaas helaas.
Daniellee_ schreef:hoihoii..
ik kwam vandaag op school,
maar de vlag hing half stok dus ik vraag waar is dat voor?
was er een jongen van me school in een caravan aan het slapen in bloemendaal ofzo,
is die caravan ontploft,![]()
Tytje schreef:Daniellee_ schreef:hoihoii..
was er een jongen van me school in een caravan aan het slapen in bloemendaal ofzo,
Nee, zijn ouders zijn kennisjes van mijn moeder. Die jongen liep stage op een camping, hij had in de caravan wat op het fornuis laten staan en toen kwam er heel veel rook en is hij overleden. Wat een drama zeg!
rockoo schreef:Ik heb wat op mijn profiel gezet kijken jullie maar even.
Tytje schreef:Daniellee_ schreef:hoihoii..
Nee, zijn ouders zijn kennisjes van mijn moeder. Die jongen liep stage op een camping, hij had in de caravan wat op het fornuis laten staan en toen kwam er heel veel rook en is hij overleden. Wat een drama zeg!
ATE schreef:[zag vandaag op marktplaats een paard op wielen 140 hoog iets voor erik????????????
.LIQUITA schreef:ATE schreef:[zag vandaag op marktplaats een paard op wielen 140 hoog iets voor erik????????????
WAAR.....dat is precies wat erik zoekt.
Kijk even in je profiel!!!
rockoo schreef:nou ik ben er ook weer ik heb me rot gezocht naar manege veldt maar dan ben ik bij een verkeerde maar deze zocht ik. Ik kon helaas niet rijden want ik moest naar een condoleance en ben net thuis .
Je kan dit topic snel terug vinden door op "Eigen berichten" rechts boven in te klikken. rockoo schreef:Ik heb wat op mijn profiel gezet kijken jullie maar even.
!!!! LIQUITA schreef:ATE schreef:[zag vandaag op marktplaats een paard op wielen 140 hoog iets voor erik????????????
WAAR.....dat is precies wat erik zoekt.
Kijk even in je profiel!!!
heb je die net ff gemaakt????????? geweldig ook zijn snor
Joyce gaat slapen
ATE schreef:![]()
![]()
![]()
heb je die net ff gemaakt????????? geweldig ook zijn snor