Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

madelon31

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 20:58

Anous en anita....weer terug op stal..... het zal ongetwijfeld supergaaf geweest zijn!! Haha!
Hoorde ik nou dat jullie op de laatste dag een beetje verdwaald waren??? Bloos

Gelukkig hebben jullie de weg weer terug weten te vinden, maar ik hoor de verhalen morgen of overmorgen wel! Knipoog

dniejs_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 21:05

haha Tong uitsteken
nou het zou idd super geweest zijn daarzo Lachen
nou de verhalen horen we waarsch later wel (K)
nou doei doei (K)

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 21:42

Yeahhhh ze zijn weer terug Haha!
Ben ook sgierig naar alle verhalen, Anita heeft toch niet weer de straten onveililg gemaakt he? Knipoog

Heb net een slaapertje ingenomen, ben aan de ene kant helemaal moe maar alsik mijn ogen dicht doe krijg ik de hele tijd van die onrustige zooi door me heen zodat ik niet in slaap kom....zucht....iemand tips?

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 21:54

Hee Kaar, das balen, heb ik Spetter zijn neus ingesmeerd terwijl ik die van Onno had moeten doen!! Haha!
Is verder prima gegaan hoor, Spettertje was erg braaf!!!
Zo Anous en Anita zijn weer veilig thuis, hebben het super gehad!! Hoop dat het de volgende keer ook zo leuk wordt!
Slaap lekker allemaal voor straks!!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 22:40

Daar ben ik weer!!! Haha! Haha! Ik moest eerst ff 3 pagina's doorlezen Bloos

De dagen zijn echt super Cool geweest, echt zo gaaf!! Ja Super genoten, echt heerlijk!! OK dan! Ko heeft de eerste dag 2 bokjes gegeven bij galop, maar daarna heeft hij geen pas verkeerd gezet. (ik heb zelfs hele stukken zonder beugels gereden en 2e teugel heeft los gehangen Pling ) Joeri en Ko passen heel goed bij elkaar, ze waren zo lief voor elkaar Lovers We hebben in 3 dagen tijd zo'n 17 uur gereden Bloos In de bossen was het goed te doen, de duinen waren idd snikheet!! Dus die hebben we (voor zover dat kon) vermeden. Vandaag ietsjes verdwaald Bloos maar we hebben wel 2x hertjes gezien, zo moooooiiii
Het was een erg geslaagd weekend!! OK dan! Geen last meer van mijn kont, gisteren wel, maar vandaag niet, maar heb ik met westernzadel gereden, dat zit toch weer anders Knipoog
Morgen gaan we boeken voor augustus, dat kon vanavond niet meer (was daar niemand op kantoor)
Nou ik ga weer ff uitloggen en dalijk lekker mijn mandje in.. Dromen

Ik wil morgen wel naar buiten, maar waarsch pas 's avonds, ben bang dat het 's ochtends al te heet zal zijn Ach gut
Doei!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 06:30

Goedemorgen allemaal.

Ja het is weer vroeg dag voor mij vandaag. Gisteren een aanrijding gehad met de scooter. Niet erg veel schade. Was wel mijn schuld Bloos. Gelukkig ben ik all-risk verzekerd dus alles wordt vergoed door de verzekering.

Anoush en Anita...wat leuk voor jullie dat jullie zo genoten hebben van de mini vakantie. Hoop dat de paardjes het een beetje overleven vandaag in de hitte.... Zit zelf in de airco dus voor mij valt het wel mee maar in huis niet...het is bijna 29,5 graden binnen met alles tegenover elkaar open....pfffff Ben wel blij met verkoeling vanaf morgen.

Syl ..... gaat het alweer met je.....hoop je snel weer te zien.

groetjes

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 08:50

Mogguh, net wakker en zit nu achter internet te ontbijten Bloos

Kaar, als de schade niet supergroot is, dan kun je hem missch beter zelf betalen, je bent bij all-risks wel voor alles verzekerd, maar bij een claim duikelt je no-claim wel naar beneden. Dan heb je dus kans dat je meer premie gaat betalen (en waarsch is het verschil van bedrag van schade en premie dan wel groter.) Je kunt het ook laten berekenen. Waarsch kan je verzekeraar daar meer over vertellen Knipoog Gatsie, werkpraatje op mijn vrije dag Gestoord

Ben wel blij dat ik nog een dagje vrij ben, al is het geen weer om wat te doen.. vanmiddag missch ff naar starho, zadels wegbrengen (ko's zadel is ook superscheef)
Nog iemand die meewil??

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 08:51

Oh Sil, hoe gaat t eigenlijk met je? Ach gut

Heb ik verder nog dingetjes gemist op stal?? Tong uitsteken

Ik wil Shir nog ff extra bedanken voor het heen en weer rijden met de trailer, echt toppie OK dan!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 09:42

De verzekering is al betaald voor een heel jaar, maar ik ga ze ff bellen om te vragen hoe dat precies zit. Volgend jaar doe laat ik hem toch niet meer all-risk verzekeren.
Lekker hoor dat je nog een dag vrij bent. Ik zie je vanmiddag wel. Kom zo snel mogelijk uit mijn werk.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 11:47

Lady's, ik heb ons weekend in augustus net vast gezet!! Go jij! Go jij! Alles is geregeld Lachen
Ik krijg nog een bevestiging Knipoog Eef, ik heb gereserveerd op Van Loon, maar helaas geen extra korting, ze zei er zelfs helemaal niets over Clown
Heb er nu al weer zin in!!!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 11:50

joepi leuk ik blijf oefenen hoor!!! echt supergaaf heb er nu al zin in! Haha!

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 11:58

leuk anita en nous dat het zo gaaf is geweest Knipoog hoop dat het de volgende keer weer zo leuk wordt Haha! wie gaan er allemaal mee dan in augustus??

xXx

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:02

Anous, Eef, Anita en ik we gaan met z'n vieren. Haha!
Dus ik moet hard trainen met heli anders ligt hij na dag 1 gestrekt hahahah Bloos

En ik moet zelf ook nog wel wat aan mijn conditie doen dus heli en ik zijn goed bezig samen!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:09

Ach Madelon, je hebt nog een aantal weken om goed te kunnen trainen!! Tong uitsteken Gaat helemaal goedkomen hoor, daar ben ik niet bang voor!! Wij zullen je wel ff helpen met opbouwen Clown Ko moet ik nu weer ff afbouwen hoor, ik blijf natuurlijk niet elke dag 5 a 6 uur rijden Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:35

Ja ja nou afgelopen zaterdag hebben we met z'n vieren echt wel een soort rengalop gehad hoor! (voor mij was het echt wel hard) Bloos volgende keer ga ik ook mee crossen op het veld hoor tessa en eef!!

Maar heli had toen ook 3 ijzers is toch niet helemaal goed gegaan was erg afgebrokkeld.
Nu heeft hij weer 4 nieuwe schoenen dus we kunnen er weer tegenaan Knipoog

Alleen de temp mag voor het rijden wel wat naar beneden hoor! pffffff.........HEEEEET!!! Tong uitsteken

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:48

hahahaah is goed hurr madje lekker racen tegen heli dat win ik wel denkik haha Tong uitsteken

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 13:14

nou ennnnnn! Hamer

vroeger toen heli nog jong was was hij vast veeeeellllll sneller hoor! hij is nu gewoon wat ouder en dan wil hij niet meer zo hard! Bloos Knipoog

Maar we zullen het wel mee maken tes! maar wel tegen je verlies kunnen he Knipoog

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 13:26

ja tuurlijk haha ik vind het echt leuk voor eefje dat ze won en tja ik kan er niks aan doen haha Tong uitsteken

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 14:56

Nou net een afspraak gemaakt met de hoefsmid voor die drie van mij.
Hij gaat ook even kijken of Par zonder ijzers zou kunnen, als we dan weer zover zijn en naar buiten gaan hebben we weer wat minder kans op schuivers en ook bij het asfalt zal ze minder glijden (ws is ze gewoon te druk, let niet goed op waar ze ze neer plant en glijdt dan sneller uit)

Mama heeft me net even naar de paardjes gebracht en is blijven wachten tot ik klaar was, was wel lekker.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:07

maar je zou toch met ro gaan vanavond sil??

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:11

Is wel de bedoeling, maar ben wel blij dat ik net ook geweest ben, als hoofdpijn dan nu door gaat zetten ben ik iig geweest.
Loop nu binnen met zonnebril op, geloof dat het nooit meer stopt...zucht...

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:19

ach silly toch wat heb je toch een ellende en dan nog wel met dit weer!!

Probeer nou maar eerst eens goed uit te zieken in plaats van allerlei dingen te onder nemen!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:31

Jawel...ik doe toch ook uitzieken?

Had alleen net mijn baas aan de lijn en die had half om half verwacht dat ik vandaag kwam werken of anders zou bellen om door te geven dat ik niet kwam.
Maar daar had ik niet zo over nagedacht, dacht dat als je ziek was je ziek bleef tot je je weer ziek meldde, ben ook nog nooit langer dan 2 dagen ziek geweest en dat was ook maar zelden en degeen waar ik het aan vroeg zei dat je ziek was tot je je weer beter meldde Bloos

Dus die hing aan de lijn om te vragen hoe en wat en begin ik me weer druk te maken, en dan zijn er verstandige dokters en mensen die zeggen het gaat gewoon nog niet, en een makkelijk beinvloedbaar ik persoontje die denkt ik kan het toch proberen.

Wil gewoon beetje rust en dat die hoofdpijn en duizeligheid weggaat (oja en iets minder moe zou wel prettig zijn) maar ga me dan toch weer druk maken etc.

Heb jullie wel in het complimenten topic gezet:
viewtopic.php?f=2&t=617144&hilit=
Omdat iedereen zo mee denkt Haha!
En natuurlijk zodat jullie me niet al te lastig gaan vinden Bloos

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:53

haha, lief hoor Haha! ik had het al gezien!

ben je eigenlijk nog naar de manueel therapeut geweest? of heb ik dat gemist?
Het is toch meestal zo, dat je ziek bent tot je je weer beter hebt gemeld? nouja, je werk is nu even niet het belangrijkste hoor!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 16:03

Zo vanmiddag ff mijn zadels weggebracht, kan ze waarsch eind van de week weer ophalen!
Sil, leuk topic Haha! Ik hoop echt dat je je snel weer wat beter voelt, nog even een virtuele knuffel Ach gut want een echte, tja daar is t nu echt te heet voor hoor Clown
Nieuwe stoten voor je zadel kosten rond de € 20 per stoot. Ze raadde aan om alleen de aansingelkant te doen, rechts zal niet zo snel nodig zijn Knipoog Ook zei ze dat die singelstoten van Wintec binnenin zo stevig zijn dat ze niet snel zullen afbreken. (ze noemde wel de naam maar weet t niet meer Bloos lijkt op halstermateriaal) Als je ze begin van de week brengt dan zullen ze waarsch eind van de week klaarzijn Cool Als je het wilt laten doen dan kan ik evt je zadel wel meenemen als ik de mijne weer ga halen?? Laat maar ff weten wat je wilt, ok?

En Madelon, ik heb voor jou die zadeltassen meegenomen, ik zal ze vanavond aan je geven...hihihi de halve stal heeft nu zowat die zadeltassen met bidons, maar voor de lange ritten zijn ze echt ideaal (wel vantevoren ff testen hoe Heli erop reageert, voordat je buiten gaat vliegen Haha! Haha! )

Wat een hitte he?? *zoekt nu naar een smiley die het zweet van zijn hoofd afveegd* Van het weekend niet echt in de gaten gehad dat het zo heet was Bloos Behalve bij de chinees dan, want daar was het ook echt bloedheet Haha!