Hoorde ik nou dat jullie op de laatste dag een beetje verdwaald waren???
Gelukkig hebben jullie de weg weer terug weten te vinden, maar ik hoor de verhalen morgen of overmorgen wel!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik moest eerst ff 3 pagina's doorlezen
geweest, echt zo gaaf!!
Super genoten, echt heerlijk!!
) Joeri en Ko passen heel goed bij elkaar, ze waren zo lief voor elkaar
We hebben in 3 dagen tijd zo'n 17 uur gereden
In de bossen was het goed te doen, de duinen waren idd snikheet!! Dus die hebben we (voor zover dat kon) vermeden. Vandaag ietsjes verdwaald
maar we hebben wel 2x hertjes gezien, zo moooooiiii
. Gelukkig ben ik all-risk verzekerd dus alles wordt vergoed door de verzekering.
Gatsie, werkpraatje op mijn vrije dag
Alles is geregeld 
Eef, ik heb gereserveerd op Van Loon, maar helaas geen extra korting, ze zei er zelfs helemaal niets over
hoop dat het de volgende keer weer zo leuk wordt
wie gaan er allemaal mee dan in augustus??
Gaat helemaal goedkomen hoor, daar ben ik niet bang voor!! Wij zullen je wel ff helpen met opbouwen
Ko moet ik nu weer ff afbouwen hoor, ik blijf natuurlijk niet elke dag 5 a 6 uur rijden
volgende keer ga ik ook mee crossen op het veld hoor tessa en eef!!
ik had het al gezien!
Ik hoop echt dat je je snel weer wat beter voelt, nog even een virtuele knuffel
want een echte, tja daar is t nu echt te heet voor hoor
Ook zei ze dat die singelstoten van Wintec binnenin zo stevig zijn dat ze niet snel zullen afbreken. (ze noemde wel de naam maar weet t niet meer
lijkt op halstermateriaal) Als je ze begin van de week brengt dan zullen ze waarsch eind van de week klaarzijn
Als je het wilt laten doen dan kan ik evt je zadel wel meenemen als ik de mijne weer ga halen?? Laat maar ff weten wat je wilt, ok?
)
Behalve bij de chinees dan, want daar was het ook echt bloedheet