Straks lekker naar Azzie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Straks lekker naar Azzie
Elja schreef:Thanks meiden!Ook al is het internet, jullie woorden doen me altijd goed!
Kirsten_S schreef:Hoe ging gringo trouwens tijdens kerstspringen? Heb je het gezien?
Niet gezien! Zijn andere bijrijder is een man die bij de bereden politie heeft gezeten :p
Eerste keer dat ie op Gringo reed dacht ie "wow, heb ik Gringo even onderschat"
Ben benieuwd hoeveelste hij is geworden!
Melissa, mooi naambordje, zal Mirjam vast blij mee zijn! Hoe gaat het met Aglona?
Iris, coole deken. Echt een deken voor een sportpaardWil jullie nog een keertje komen bewonderen maar dat komt van de zomer wel als ik weer terug ben. Heb je nog even tijd om te oefenen zodat je indruk kan maken ;p haha grapjeee
Mel, wat leuk dat je samen een paard gaat kopen. Zegt wel iets over je relatie
Hihi
en in het voorjaar (als het beetje beter weer word) komt er thuis een 20 x 40 buitenbak
Melanie_B schreef:Zo ben vandaag even druk geweest met de stal! Paard komt lekker aan huis te staanen in het voorjaar (als het beetje beter weer word) komt er thuis een 20 x 40 buitenbak
![]()
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Zo ben vandaag even druk geweest met de stal! Paard komt lekker aan huis te staanen in het voorjaar (als het beetje beter weer word) komt er thuis een 20 x 40 buitenbak
![]()
Zozooo wat een goedgezinde vriend heb u ! Dat zijn leuke cadeautjes ihihi!
Dus donderdag naar een friesje kijken, heb je ook nog andere bezichtigingen?

Willen ter zijn der tijd nog wel even de stal lakken! 

! Melanie_B schreef:Ooow! Nee het is 1 stal, maar een behoorlijk grote
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Ooow! Nee het is 1 stal, maar een behoorlijk grote
Jaaa dat bedeolde ik hahaha! Wel echt schattig zo'n stal in je tuin!
Dat je daar dan op uit kijkt vanuit de keukenraam hahha.
Lukte het trouwens nog met het vinden van de ezel? Want die blijft dan op de wei
als het paard op stal is ofzo ? Gewoon nieuwsgierig
)
Maar het is wel de bedoeling dat er een ezel komt.. Dan kan het paard overdag samen met de ezel in de wei! Melanie_B schreef:Ja we kijken vanuit het keukenraam schuin op de stal zeg maar! Dus heel gezellig! En voor het paard ook, loopt altijd wel iemand langs (met wat lekkers)
Ezel heb ik nu even op een lager pitje gezet... Eerst even paard hebben. Was iets te fanatiek, zoals gewoonlijk!Maar het is wel de bedoeling dat er een ezel komt.. Dan kan het paard overdag samen met de ezel in de wei!
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:
Oh die is wel mooi! Op de rijfoto's lijkt die geen eens op een fries vind ik!
Maar ze moet niet veel zwaarder worden, ze is iets compact nog, maar miss
veranderd dat in de loop der jaren nog!
Ben je een merrie type? Ik vind jou eigenlijk meer een hengst/ruin type haha
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Ja we kijken vanuit het keukenraam schuin op de stal zeg maar! Dus heel gezellig! En voor het paard ook, loopt altijd wel iemand langs (met wat lekkers)
Ezel heb ik nu even op een lager pitje gezet... Eerst even paard hebben. Was iets te fanatiek, zoals gewoonlijk!Maar het is wel de bedoeling dat er een ezel komt.. Dan kan het paard overdag samen met de ezel in de wei!
Hahhaah klinkt goed!![]()
Oh zo! Weet je wat ook kan, geitjes! Paard bij ons in de straat stond heel lang alleen, en die mensen
hebben nu twee van die schattige geitjes erbij. Enige wat ze kochten voor in de wei was een loopbrug.
En de geitjes blijven bij elkaar, maar ook bij het paard.
?