Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
die heb je voor mbo, hbo en wo. jiskaringo schreef:ik wil echt zo snel mogelijk van school af, haha. ben meer een persoon van de praktijk. heb een schijthekel aan leren! de dag van te voren is het altijd, ooh, hebben we een toets dan ?gelukkig gaat het meestal wel goed. het leuke is, ik wil een studie met wat meer praktijk, maar wil wel hbo doen
gelukkig weet ik wel wat ik ongeveer wil
?
Sabinee__ schreef:esiebessie schreef:Ik denk dat die vorige eigenaar weinig keus heeft?
Denk dat je er niet zomaar heen kan met 'Hee, ehm, je hebt gelogen over het welzijn van mn paard'. En dat je dan handje contantje centjes krijgt.
Dat zal verzekeringswerk worden, en eventuele rechtzaken..
maar misschien ga ik het wel proberen ! Sabinee__ schreef:Broccoli schreef:Wat leuk, Sabine!!
Ik houd echt van theorie. Wil ook zoveel mogelijk leren. Heerlijk vind ik het!
Ja ik ook!
Nu Psychiatrie (deel 2), Huishoudelijk geweld en Rechten. Heeeeul interessant !
.Sabinee__ schreef:Filosofie is reden dat ik mn p niet heb gehaald, heb dus een herkansing weer volgend blok.
Sociologie net op het randje gehaald, maar dat was de periode dat ik door mijn rug heen was ..![]()
Tot nu toe haal ik super cijfers voor psychiatrie en psychologie. Vind dat beide reuze interessant!
.
Heb der wel laten keuren, maar moest vrij snel de beslissing maken.
Dus tjaah.. gebeurd is gebeurd... Heeft mij veel geld, stress en moeite gekost, maar ik heb geprobeerd het beste ervan te maken. Je hebt de les geleerd voor volgende keer..
jiskaringo schreef:ik wil echt zo snel mogelijk van school af, haha. ben meer een persoon van de praktijk. heb een schijthekel aan leren! de dag van te voren is het altijd, ooh, hebben we een toets dan ?gelukkig gaat het meestal wel goed. het leuke is, ik wil een studie met wat meer praktijk, maar wil wel hbo doen
gelukkig weet ik wel wat ik ongeveer wil