Okee... Ik smste net me moeder dr over zegt ze ja pech had je maar beter moeten opletten. Maar ik heb er niks over gehoord, geen brief, niks op de site. Hoe denken ze dan dat ik weet dat de dealine gisteren was? Kan ik toch niet ruiken...
Stom ella. Misschien kan je m morgen even opzoeken en uitleggen? Kan je altijd proberen.. Als je ff face to face praat werkt t altijd beter dan via de mail..
Mijn vader heeft nu even me mentor een mailtje gestuurd dus hopelijk kan hij er wat aan doen...
_Linn_
Geplaatst: 28-11-11 22:25
Hihi zo'n meid uit topmodel vond zichzelf helemaal geweldig en zei dat zij de beste was maar nu is ze dr lekker als eerste uit. Ze was ook echt veeeeeeeeel te mager!
Maar goed, ik gaat vast me tandjes poetsen en dan nog even een aflevring mc leods kijken en dan lekker slapen. Truste
Haha Simone, kun je de school nog wel vinden? @ Ella, komt er geen tweede herkansingsmoment in een volgende periode? Dat is bij ons altijd zo!
Pff, het is toch niet echt handig om een avonddienst te draaien tussen twee dagen voor de klas. Gister moest ik haasten om op tijd te zijn op mn werk en nu zit ik als een zombie te eten, omdat ik zo moe ben..hmm misschien toch maar niet meer doen! De kids maken me vast weer vrolijk
We hebben elke periode herkansingsdag maar ik mag elke keer maar 1 toets herkansen dus ben bang dat ze daar niet in trappen dat ik deze toets de volgende periode herkans.
Ik duim voor je mee Ella! En lief zijn voor de juf he Simone
Pfff even een frustratie momentje, werk op de vraagbaaklijn, dat houdt in dat als collega's er niet meer uitkomen in de vergoedingen of in de polis dat ze dan ons mogen bellen en dan helpen wij ze daarmee... Maar echt de collega's die ze deze periode aangenomen hebben Die gebruiken ons gewoon als antwoordenbaak ipv dat ze eerst zelf zoeken. Dan vraag je waar heb je zelf al gekeken en waar loop je vast? Ja... ik heb jullie gelijk gebelt want ik wist niet waar ik zou moeten zoeken We hebben in ons infosysteem een soort google functie, typ het gewoon in muts, denk ik dan...
uhm uhm uhm . Simone heeft de school niet kunnen vinden........ Treinen deden vervelend dus zonder de school maar gezien te hebben, zit ik hiet weer thuis op de bank
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-11 11:24
Whaha ja zo kan ik t ook simone, gewoon niet gaan als je een keer wel moet :p Ik lig nog lekker in mn bedje Ga zo maar eens opstaan denk ik
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 29-11-11 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt
ik ga het morgen weer proberen en zit nou wel netjes aan school te werken
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-11 11:38
Haha goedzo simone :p Ik ga vandaag denk ik ook maar eens iets voor school doen.. Donderdag hebben we een toetsje waar ikwel wat voor kan leren , en we waren met een opdracht bezig die niemand snapte, dus zal dr zo nog wel ff naar kijken of ik daar iets verder mee kan komen..