He bah Lucy hopelijk knapt hij snel op! Nou bij ons was het deze keer in het dislexten lokaal ook echt slecht geregeld. Geen vergrotingen, mensen die niet op de lijst stonden etc. Ik heb lekker kiwi's en bananen gehaald voor smoothies ( en perenijsjes hihi)
Zooo de kids waren druk vandaag, n i e t normaaal! Haha, ze stuiterde allemaal door t lokaal heen als gekken. Dus ik ben nu behoorlijk moe, haha! Nu hebben ze lekker vakantie, kunnen ze uitgerust en rustig weer terug komen na de vakantie!
Vanavond ga ik naar The Passion in Gouda, het is voor mij maar 20 min fietsen als het echt té mega druk is(10.000 mensen worden verwacht) dan ga ik misschien wel weer naar huis:P
ooooooooooh niet eerlijk, mijn pa krijgt even een Iphone van zn werk! Ik wil ook!
Ze ging eerst weer eventjes rodeo doen aan de longe maar dit was vrij snel weer over. Hier stond ze er gewoon bijna bij te slapen:
En hij zit!
En we zijn weg!
Drafje aan de longe
Zelfs nog even los
Ze heeft echt werkelijk waar geen stap verkeerd gezet!! De kans zit erin dat ik er morgen op moet! Heerlijk beest is het toch...
Dolly is een ander verhaal....ze gingen dr dus in het solarium zetten (ze staan zelf niet in het solarium hoor Nina) toen hoofdstel ingedaan en zadel op. Het aansingelen deed ze weer een btj moeilijk maar dat lukte uiteindelijk ook. Met longeren deed ze in het begin ook moeilijk maar uiteindelijk liep ze echt goed!! Toen binnen wilde die alleen even gaan hangen...veel protest enzo. Uiteindelijk kon die redelijk goed opstappen tot hangen zegmaar. Toen wilde ze het toch eventjes proberen in de bak maar toen kwam ze direct flink omhoog. Toen gingen ze dr weer in het solarium zetten, toen protesteerde ze flink, trapte echt keihard tegen de muur aan....daar het zadel eraf gehaald en een oud zadel op gedaan. Toen in stal gezet, hoofdstel af en toen hebben ze dr even met dat zadel op laten staan. Denk dat die er nu nog wel om zit....dus dat duurt nog wel even voor die goed en wel rijd....hier een fototje ter impressie van Dolly:
ik vind dat ze wel snel gaan met die paarden, die 2e is nog niet eens goed zadelmak en ze kunnen niet eens normaal opzadelen zonder haar helemaal vast te zetten en ze gaan er al op. Niet dat jij daar wat aan kan doen, maar vind dat ze het wel wat rustiger aan kunnen doen..
Mijn god wat ben ik blij dat ik even 2 dagen van me moeder af ben zeg, word helemaal knetter van dr. Ze zit elke keer zeikverhalen over dr werk te vertellen en als ik iets vertel word ze boos of luisterd ze niet eens. We hebben volgende week project week over ontwikkelingslanden enzo. Vorig jaar ging het over het broeikas effect en toen hebben we 3 dagen alleen maar achter de computer gezeten terwijl het hardstikke lekker weer was. Echt saai dus. Dus ik zei net van als het volgende week net zo gaat als vorig jaar zal het niet echt leuk worden, werd ze helemaal boos :S