Ik ga duimen voor jullie! Hopelijk mooi weer en de paardjes waar jullie op willen!
Shaggy was niet eens fris ofzo, hij was eigenlijk wel relaxed. Alleen snel afgeleid kennelijk. Als ik dat soort dingen zie aankomen ga ik vaak doorzitten en dan kan ik beter bij m blijven. Nu was ik aan het lichtrijden en als je dan staan dan ga je niet mee als de massa onder je zich in andere richting beweegt .
Gerrieberrie! haha nou Arko is prima, maar Zaron Omar of gewoon ubersafe Alex vind ik ook best! De voorspelling is... droog! dus dat is alvast lekker.
Tja Es.. gelukkig val je niet ver!
Saskia89
Geplaatst: 19-12-14 16:39
Al wil dat niet altijd zeggen dat je minder hard valt
Je hebt inmiddels al een hele lijst joh.
Ik wil ook wel op Tiesto, Ronny (als die niet voorop hoeft), Ragna, Guus, ZiZo of Vamos.
Horsefreak
Geplaatst: 19-12-14 20:48
Ik wil ehm best op Adje, Ushi (zonder muisjes), Adele, Trendy, Willem, Tiesto, Vamos, Avalon, Gerco Guus, Fox, Zonnetje, Arko, Zizo, Ziggy, die nieuwe pony lijkt me ook leuk en famke? vond ik ook wel leuk koppie hebben. Bob mag ook. Al weet ik niet wie er nog kreupel zijn en wie er mee lopen, in ieder geval genoeg keuze en ik ken ook niet al die paarden van karakter.
Ik wil in ieder geval geen Manda of Tsjimme, Alex, Omar heb ik ook niets mee, Ragna hoeft ook niet als ze rustiger is, vond d'r in begin wel leuk, lekker pittig.
Weer moet ook aardig droog zijn en minder wind, als voorspellingen kloppen en strand moet ook lekker zijn, half 11 laag water
Naja een hele lijst... Zou zo graag wat heldhaftiger willen zijn! Adje vind ik trouwens ook leuk, en ja... ik moet mijn ritje op Fox eigenlijk nog steeds afmaken.... Vamos wil ik ook graag proberen maar liever eerst een keertje binnen.
Famke is helaas kreupel, ik weet niet of Bob alweer buitenritten meeloopt.. Ik weet eigenlijk niet of Beauty al beleerd is heb er nog niets over gehoord..
Saskia89
Geplaatst: 19-12-14 22:49
Milou zei dat Beauty een plekje op zijn rug had. Voor zover ik weet loopt hij nog niet. Die Zidane zag er ook wel leuk uit. Fijn maatje!
Bob liep ook nog niet zoveel toch? En Dulco was laatst ook kreupel. Alex liep niet lekker, weet ook niet hoe het daarmee is.
Volgens mij loopt Ragna aardig door buiten hoor. Willem daarentegen is niet zo vlot...
Zidane schijnt ook leuk te zijn erg groen maar wel koel in zijn kop (zei Gijs dat heb ik uiteraard niet zelf ervaren ) Bob loopt weer wel lesjes mee maar of die al naar buiten is geweest weet ik niet. Dulco was inderdaad ook kreupel daar zou Gijs zijn wedstrijd op rijden maar dat werd toen uiteindelijk Vamos.. Alex weet ik niet of die kreupel is.
Saskia89
Geplaatst: 19-12-14 23:21
Haha, o is Zidane ook nog zo jong? Dacht dat die al iets ouders was... geen idee waar dat op gebaseerd is trouwens...
Ik heb Bob zelfs 's avonds nog niet mee zien lopen, dus dat betwijfel ik inderdaad.
Zidane, die heb ik niet zo gezien met wedstrijd. Ik vind hoop goed. Verbaasde met dat Aad nog pony erbij had. Wel zonde plek op de rug, tijd voor goed zadel?
Bob loopt weer, weet alleen niet of ie al weer mee is geweest naar buiten. Zidane is wat verkouden, loopt niet of nauwelijks momenteel geloof ik. Famke is ook ff uit de roulatie, pees. Dulco liep van de week weer mee in de lessen, een uurtje. Beauty wordt volgens mij ook weer opgepakt, maar volgens mij heeft alleen Ger daar nog maar op gezeten. Alex loopt ook weer mee, maar zal op zo'n zondag wss maar een ritje hoeven doen...
Veel plezier vandaag dames! Hopelijk droog weer en iets minder wind als de laatste dagen . Aad moet gewoon de KWPN namen aan houden met de beginletters, weet je precies hoe oud een paard is . Zidane is dan een Z'tje en die zouden 10 zijn.
Het was weer geslaagd! Helaas Leo haar actie niet heel duidelijk op video. Je ziet haar er ineens naast liggen...ook het rollen van avalon heb ik niet zo duidelijk jammergenoeg! Wendy haar eerste actie met Adje waardoor zizo er ook vandoor vloog heb ik echter beter.... Verder heb ik de filmpjes niet echt bekeken, ben ze wel aan het uploaden!
Thanks Ladies!! Waar schrok Ziggy van dan? van zijn eigen spikkels zeker . Avalon was ook heel erg rustig hoor ondanks dat hij Arko 2 keer op zijn dikke billen had omdat die weer met Zizo mee ging huppelen..