Hackie schreef:Hmm, ga toch maar even op uitzendinggemist.nl kijken
Misschien zit er wel een oude fiets tussenhahaha.
hihi oude fietsen zaten er genoeg tussen.
Maar ook een paar leuke jonge "boeren"
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rockoo schreef:ik moest even bijlezen ik had geloof ik 182 punten ik weet niet waar mijn protecol gebleven is ik was tevreden ik had er pas 4 keer opgezeten sinds half juni dus mag ik niet klagen het ligt alleen wel gevoelig dat ik door mijn dochter ben verslagen maar dat zal wel met mijn leeftijd te maken hebben misschien moet ik gewoon afbouwen

rockoo schreef:ik moest even bijlezen ik had geloof ik 182 punten ik weet niet waar mijn protecol gebleven is ik was tevreden ik had er pas 4 keer opgezeten sinds half juni dus mag ik niet klagen het ligt alleen wel gevoelig dat ik door mijn dochter ben verslagen maar dat zal wel met mijn leeftijd te maken hebben misschien moet ik gewoon afbouwen

)
. xan schreef:Nicole1995 schreef:We gaan een topic zelf maken voor Ate en Winn ,boeren gezocht.Schrijven plus foto`s sturen.Misschien zitten er een paar op bokt hahahha je weet nooit.
Je hebt daar ook datingsites voor.
Wellicht gaat dat sneller.

Hackie schreef:Nou, ik vind Frank wel leuk (even op de fotos af gegaan te zijn, dit is een hele kromme zin)
Moet hij wel hier heen komme, we hebben nog wel wat wilde geiten hier.
xan schreef:Nicole1995 schreef:We gaan een topic zelf maken voor Ate en Winn ,boeren gezocht.Schrijven plus foto`s sturen.Misschien zitten er een paar op bokt hahahha je weet nooit.
Je hebt daar ook datingsites voor.
Wellicht gaat dat sneller.
xan schreef:Hackie schreef:Nou, ik vind Frank wel leuk (even op de fotos af gegaan te zijn, dit is een hele kromme zin)
Moet hij wel hier heen komme, we hebben nog wel wat wilde geiten hier.
Jahaa die Frank vond ik ook wel leuk. (haha natuurlijk véééééls te jong voor mij, maar wel een goede voor jou denk ik zo)
Hij zoekt iemand met een passie.
Dat komt je vast wel bekend voor.

)