Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lekker veel paardrijden dus 

AshleyvdH schreef:Haha ja
@ Tessa, weet je zeker dat het lekker was?? Volgens mij stond je hoofd op omweer omdat hij zooooo vervelend was (heb het toevallig gezien en volgens mij lag je er nog naast ook)

Maar de rest van het uur was die wel lief 

Nee maar daarna was hij wel braaf maar bleef wel heel irri bleren
Volgende week kom ik trouwens ook niet.. Ga naar Stadsgeluid en die dag daarna naar Torenpop!

Stomme WK ook haha 

Had 99,5 punten (van de 170), niet heel hoog dus maar ik weet wel dat mijn zit niet geweldig is
Heb het iig leuk gehad 

Elke keer helemaal hinniken en ook toen de les daar bij het mosselpad ofzo liep helemaal kijken/hinniken 
Ik heb hem ook al half gemaakt, weet nog niet van alles wat we moeten leren 
Het ging echt super snel en stond ook meteen weer op. Milou schreef:Je rijd met z'n 3/4/5 een proefje gewoon achter elkaar en ook een stukje apart en dan wordt je op je zit beoordeeld:Tessa: Moet je bij de zitcompetite eigenlijk ok een soort dressuurproef rijden of wat? En je moest 170 punten halen? haha hoe zit dat?

helaas mogen er maar 3 van elke catogorie naar de volgende ronde maarja! Het was een erg leuke dag!
Als je nou nog op onze manege had gereden dan had je er nog een mooi zandruiterdiploma aan over gehouden hahaha! 

Maar vast wel