VELDTSCHATJES voor en na, onder het genot van CHOCOLA. Prt 5

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:34

meelen schreef:
winnitou schreef:
ha dat dacht ik ook net en anders maar niet eten, een droog broodje is altijd wel te krijgen en goed voor de lijn

Laten we het maar gezellig houden he, aan boze koppie's is ook niet veel aan, helemaal niet op vakantie.
Het is ook zonde als je voor iets betaald hebt en er geen gebruik van word gemaakt en je het nog eens ergens anders moet gaan halen.

nemen ron en jij incl en chris en sanne exl.

winnitou

Re: VELDTSCHATJES voor en na, onder het genot van CHOCOLA. Prt 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:35

ha ik mag weer een reep, nou laat maar zitten, had gisteren een wetsuit aan en heb meteen besloten om te gaan lijnen (of iets in die richting)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:35

winnitou schreef:
zijn gisteravond wezen KORREN (o.a. met buurman en de kids). is vissen met een sleepnet. Net moet eerst achter de zandbak gebracht worden en dan met een touw enkele honderen meters voorttrekken en dan naar het strand slepen en je vangst bekijken. Was erg leuk en best ook spectaculair. gelukkig waren er wetsuit mee, scheelt in de kou en om nou de hele tijd in onderbroek op het strand te lopen. Informatie verstrekking was summier, ja extra warme bovenkleding mee. Nou ook warme onderkleding als je toch wel een eind het water in moet. Had voor rowan wel alles dubbel mee, gelukkig maar want die stond tot zijn kin in het water in zijn kleren. hadden een aardige vangst. garnalen, kreeftjes, en ook Pietermannen, giftigste vis van Europa (en die kleine krengen zitten dus hier voor de kust in zee op de bodem, zodat je lekker in de stekels kunt stappen.
Kwamen Inger (van Sproet) en wederhelft en Amber nog tegen die een standwandeling aan het maken waren.
Was weer een leuke, leerzame en gezellige avond. Rowan lag pas om 23.00 uur in bed en had het erg spectaculair gevonden.

Geweldig :D
(voortaan maar waterschoenen aan in zee)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:37

meelen schreef:
winnitou schreef:
Meelen k*t dat het nog steeds niet lekker gaat met je rug..... Je mag wel hier een dagje komen relaxen hoor....Als je het wilt dan kom ik je wel halen

Heb mij net voorgenomen om 's middags verplicht even vlak te gaan, aangezien ik anders te veel ga doen.
Wel lief van je hoor Anke, maar dat ga ik ook niet volhouden, ik kan echt niet lang zitten.

heb hier een fantastische ligstoel hoor, maar kan begrijpen dat je dat nog niet doet, wat als je jezelf in de weg gaat zitten, in je eigenhuis kan je je gang gaan

meelen

winnitou schreef:
meelen schreef:

Laten we het maar gezellig houden he, aan boze koppie's is ook niet veel aan, helemaal niet op vakantie.
Het is ook zonde als je voor iets betaald hebt en er geen gebruik van word gemaakt en je het nog eens ergens anders moet gaan halen.

nemen ron en jij incl en chris en sanne exl.

We hebben al geboekt, en telkens ergens anders eten is ook leuk. We weten de adresjes wel te vinden, van de voorgaande keren.

meelen

winnitou schreef:
ha ik mag weer een reep, nou laat maar zitten, had gisteren een wetsuit aan en heb meteen besloten om te gaan lijnen (of iets in die richting)

:+

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:38

Ik ga maar weer eens aan de chocopinda's :9

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:38

meelen schreef:
winnitou schreef:
zijn gisteravond wezen KORREN (o.a. met buurman en de kids). is vissen met een sleepnet. Net moet eerst achter de zandbak gebracht worden en dan met een touw enkele honderen meters voorttrekken en dan naar het strand slepen en je vangst bekijken. Was erg leuk en best ook spectaculair. gelukkig waren er wetsuit mee, scheelt in de kou en om nou de hele tijd in onderbroek op het strand te lopen. Informatie verstrekking was summier, ja extra warme bovenkleding mee. Nou ook warme onderkleding als je toch wel een eind het water in moet. Had voor rowan wel alles dubbel mee, gelukkig maar want die stond tot zijn kin in het water in zijn kleren. hadden een aardige vangst. garnalen, kreeftjes, en ook Pietermannen, giftigste vis van Europa (en die kleine krengen zitten dus hier voor de kust in zee op de bodem, zodat je lekker in de stekels kunt stappen.
Kwamen Inger (van Sproet) en wederhelft en Amber nog tegen die een standwandeling aan het maken waren.
Was weer een leuke, leerzame en gezellige avond. Rowan lag pas om 23.00 uur in bed en had het erg spectaculair gevonden.

dat heb ik dus mezelf ook voorgenomen of niet meer lopen maar zwemmen en niet meer met de voeten op de bodem.
en als je er wel in trapt, je voet in een bak warm water, schijnt te helpen (en in denk ook uitzuigen met eenpompje

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:39

Buut Petra.......lekker gewerkt?

meelen

En weg is ze weer.

winnitou

meelen schreef:

heb nog een zak M&M met pinda's liggen, zal ik die dan maar nemen om het af te leren

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:40

Ik had nog een koopje op marktplaats, splinternieuwe ecco's voor 10,= :D

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:41

winnitou schreef:
meelen schreef:

heb nog een zak M&M met pinda's liggen, zal ik die dan maar nemen om het af te leren

Wel ja joh, op=op en dan niet meer kopen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:44

Mijn nichtje van 16 is eergisteren aan een rughernia geopereerd.
Heeft vorig jaar zomer al een tijd in een gipscorset gelopen. Hoop dat ze nu eindelijk van de pijn afkomt.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:45

Nou, spreek je verder wel op msn.
Doei doei voor de evt. laatkomers.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:46

winnitou schreef:
Mijn nichtje van 16 is eergisteren aan een rughernia geopereerd.
Heeft vorig jaar zomer al een tijd in een gipscorset gelopen. Hoop dat ze nu eindelijk van de pijn afkomt.

Jong hoor, idd maar duimen voor haar.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 09:17

Afbeelding

Ik word gek van al die Afbeelding

en ben ook nog Afbeelding

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 09:18

meelen schreef:
winnitou schreef:

Klinkt allemaal erg spannend. Heb je de vangst zelf opgegeten ???? (behalve die pietermannen). Als kind ging ik vroeger met m'n vader vissen in IJmuiden.
Was hij ook altijd aan het mopperen op die Pietermannen...... :Y) :Y) :Y) :( :(

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:02

Heb je er ook Sinterklazen :o? _O-

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:03

LIQUITA schreef:
Afbeelding

Het was wel gezellie in m'n bedje met de onweer :D

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:54

Ha ha, mijn zus was net op de radio, heeft een midweek voor 6 personen gewonnen in een één of ander vakantiepark. Ze had een reis naar Zakinthos (of zo) kunnen winnen, maar had één vraag meer fout dan haar tegenstander.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 12:33

kom net terug van de manege heb ruim een half uur gereden op merlin het was bloed heet in de bak zit nu zelf ng na te zweten
ga zo ff lekker douchen

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 12:33

meelen schreef:
Ha ha, mijn zus was net op de radio, heeft een midweek voor 6 personen gewonnen in een één of ander vakantiepark. Ze had een reis naar Zakinthos (of zo) kunnen winnen, maar had één vraag meer fout dan haar tegenstander.

mazzelaars he zijn jullie hiihihihiihihiihihihi

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 12:34

LIQUITA schreef:
Afbeelding

:(:) nou op de manege was het ook but weer dus ben maar meteen weggegaan na het rijden

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 13:36

meelen schreef:
Wat leuk :j ... dat is toch mooi mee genomen. En??? mogen jullie mee???