Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanie_B schreef:Jeetje Maaike!Ben je wel verzekerd?
Paard ging goed.. Heel fijn dier, alleen hij is ooit
een keer door iemand op een verkeerde manier in de mond
gezeten, hij is nu heel bang in de mond. Dus in het begin
moet je hem even met een langere teugel rijden, en dan
zoekt hij vanzelf wel je hand op. Maar dat heeft tijd én
vertrouwen nodig.Paardje is op de een of andere manier
heel bang voor alles.. dus dat vertrouwen moet hij krijgen..
maar ik geloof er wel in! 'T is wel een paardje met de potentie
ervoor! Denk dat ik er over een tijdje een heel fijn paard aan
kan hebben, met veel geduld en liefde.
gina2003 schreef:@ Andrea, ja ik heb nog veel foto's thuis, zal eens kijken en gaan scannen.
Toen de fotograaf er was ben ik met Bouly op de foto geweest en met Sylvana. Heb zelf nog veel foto's van Benno, Ge, Vosje, echt de oude garde zeg maar..
.
. Ahtnamas schreef:@ Andrea, Gina en Danielle, kennen jullie Cassandra nog? Dat was mijn lieveling toen ik nog niet zo lang reed (totdat ze dood ging), Larca is daarna altijd mijn toppertje geweest! Vindt het grappig dat nog niemand begonnen is over Esprit, dat was toch wel een lekker eigenwijs beestje.

Ahtnamas schreef:@ Andrea, Gina en Danielle, kennen jullie Cassandra nog? Dat was mijn lieveling toen ik nog niet zo lang reed (totdat ze dood ging), Larca is daarna altijd mijn toppertje geweest! Vindt het grappig dat nog niemand begonnen is over Esprit, dat was toch wel een lekker eigenwijs beestje.
Astor schreef:YES IK GA STAGE LOPEN BIJ HET DIERENASIEL
Vrijdag ga ik er even heen met mijn stiefvader om formulieren te laten tekenen etc.
Kan ik mooi nog even alles regelen voordat ik op vakantie ga!
!
Ik wil dat als ik meer tijd heb ook gaan doen!! Kirsten_S schreef:Nala26 schreef:Jaa...Cassandra ken ik ook nog! Esprit ken ik ook! Mijn lievelingspaard was Pjotr toen ik net begon. Daarna Kuba. Nanouk was ook erg leuk en Mala, ppfff....hoop leuke geweest! haha
Was pjotr een kleine schimmel?