Ik heb goed nieuws vandaag
* Ik heb brief van de belasting en krijg zelfs nog iets meer terug als ik dacht !!!! laat maar komen
* En ik zou vakantiewerk op stage doen en ingewerkt worden op een andere groep. De groep waar ik 1 dag stage loop heeft maar 1 begeleider en aangezien ik niet afgestudeerd ben mag ik daar niet alleen werken, maar aangezien de clienten daar recht hebben vanuit hun zorgzwaarte op 2 begeleiding mag er nu éindelijk een 2e persoon komen. En omdat ik vakantie werk kom doen binnen Lunet zorg mag ik daar mee gaan draaien, dus das wel relax. vond een onbekende groep toch best spannend en nu kan ik ook meer op mezelf vertrouwen En wat meer zekerheid!
En nu begint de kunstwinkel die we aan het opzetten zijn eindelijk vorm te krijgen(als project op stage). volgende week zaterag gaan we ook open dus was ook ff spannend of dat allemaal wel ging lukken.
En nu zit ik in de stresss morgen 2 x belangrijke gesprekken. DUs nog ff laatste voorbereidingen voor treffen. 1 eindbeoordeling van supervisie (en afsluiting) En mijn eindbeoordelingsgesprek van stage met school. spannend!! Ben benieuwd of ik het afsluit, dingen moet aanpassen en hoe ik beoordeeld wordt