Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(Minder met wijken enzo, eerder dat ze niet over me heenwalst en een pasje opzij&achterwaarts gaat enzo
)
Ze vind het allemaal heel leuk! (Ik ook
) En aan de lange lijnen, dat is nog best ingewikkeld
! 

Leuk, veel plezier vanavond! 

SuusKiiss schreef:Ik was net trouwens bij de podotherapie, die is voor de stand van je voeten en die zijn bij mij slecht!
Ik mag van de podotherapie mens maar heel weinig op hakken lopen en mijn veters heel strak strikken..
Nou dikke vinger, ik ga gewoon 1 of 2 keer per week op hakken en ik ga mijn nikes niet strikken. :S
En ik knalde net vol met m'n hoofd tegen de rand van de deur omdat ik boos was en de deur snel open wou doen!
xandra88 schreef:Ik ga me er natuurlijk wel een beetje op aanpassen maar mijn ouders gaan er dan ook nog over zeuren enzo...SuusKiiss schreef:Ik was net trouwens bij de podotherapie, die is voor de stand van je voeten en die zijn bij mij slecht!
Ik mag van de podotherapie mens maar heel weinig op hakken lopen en mijn veters heel strak strikken..
Nou dikke vinger, ik ga gewoon 1 of 2 keer per week op hakken en ik ga mijn nikes niet strikken. :S
En ik knalde net vol met m'n hoofd tegen de rand van de deur omdat ik boos was en de deur snel open wou doen!
Lijkt mij niet heel slim.
Als je gewoon doet wat ze zegt zal de stand van je voeten goed komen en kan je dan gewoon weer op hakken lopen.
Kan mij voorstellen dat het niet leuk is om te horen, maar is wel het meest verstandig om het gewoon te doen lijkt mij....

.. Ik heb zonder sporen en zweep gereden..

Dominiqueee schreef:Hier Luca met z'n nieuwe set
FIETFIEUW!![]()
![]()