Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Melanie_B schreef:Iriis_ schreef:Hé Mel, waar blijft je blooper nou?
Sorry..Was even eten.
Maar woensdag ging Kamona een keer in de stop.. Maar ik zette haar voor de hindernis neer. (Ik heb er een godgloeiende hekel aan als ze langs de hindernis gaan! Vandaar dat ik haar er gewoon voor zette, dit kon ze toch immers overheen komen in stap) maar opeens sprong ze erover heen als een gek!
Iets wat ik niet had verwacht! En daarna moesten we gelijk rechtsaf, terwijl het vanzelfsprekender was geweest als we linksaf gingen maar voor de moeilijkheid moesten we rechtsaf. Kamona ging linksaf, en Melanie......... juist..Die ging een beetje rechtsaf.. Dus toen lag ik een beetje oncomfortabel op Kamoon's hals.. en was 1 beugel kwijt. Toen riep ik keihard '' KOLERÉÉÉEEEEE!!'.
Was echt een te mooie en rare actie.. Jammer dat het niet op film was, konden jullie ff lachen.
Nadine en ik hebben iig smakelijk erom gelachen!
Kamoon was overigens heel braaf. Top peerd.

Emmaa_ schreef:Héé Lau ga jij vandaag op Wacho?
incalover schreef:Emmaa_ schreef:Héé Lau ga jij vandaag op Wacho?
hmmm.. nee me mams..
na het springen ga ik wel op Alfonsie![]()
haha en morgen gaat een ex ZZ ruiter op wachie rijden![]()
dinsdag ga ik naar Dusseldorf ! is er nog iets waar ik écht heen moet ?
) .
) .

Emmaa_ schreef:Hmm dan mag ik geen foto's meer komen maken
We kunnen wel wat Wach portret doen als je dat leuk vind?
incalover schreef:Emmaa_ schreef:Hmm dan mag ik geen foto's meer komen maken
We kunnen wel wat Wach portret doen als je dat leuk vind?
Ik ga pas om half 5 naar de manege !
morgen ?!

Emmaa_ schreef:incalover schreef:
Ik ga pas om half 5 naar de manege !
morgen ?!
Morgen moet ik naar mijn opa![]()
We moeten maar snel weer een nieuwe date verzinnen want ik heb al veel te lang geen foto's van Wach gemaakt

!
! We hadden les van sabrina voor een keertje, annika kon niet volgens mij (annika?
)
!
een naakt paard
DenK4ever schreef:een naakt paard
eindelijk..