Oh bah nog zoveel dagen in onzekerheid zitten.. Ik duim zeker voor je!! Feestze!
Talida
Geplaatst: 04-06-09 07:37
Nou ben benieuwd Fiek of je het gehaald heb!Zo wel fijn zijn!
Morgenmiddag met Tal langs de DA om te scannen op een bieb, ze is nog niet hengstig. Zul je net zien kom ik vanmiddag op stal is het zover
JoNew
Geplaatst: 04-06-09 08:39
Spannende tijden voor jou en Fiek dus!
Zo weer is echt omgeslagen vandaag.. Best koud zo
kohtje
Geplaatst: 04-06-09 08:45
Ik ben vandaag begonnen met leegruimen/opruimen bovenverdieping. Net een doos bekers weggegooid. Wat bewaar ik toch veel Hoop over een week klaar te zijn. Eerst nog wat bedenken hoe ik het wil hebben. Wel kastruimte maar ook muizen en dat is best lastig. De kamer zelf heeft schuine kanten en hele kleine wandjes dus moeilijk om iets neer te zetten.
Misschien kan je onder die schuine wanden juist opbergruimte creeeren door daaronder kasten te maken. Nouja kasten. Gewoon planken op bijvoorbeeld een geleiderail (heet dat zo?). Die kan je dan misschien behangen met een leuk printje of kleurtje!
JoNew
Geplaatst: 04-06-09 09:23
Dan krijg je zeg maar een soort schuifkast.. Nouja hoop dat je me begrijpt!
Talida
Geplaatst: 04-06-09 09:25
of een dakkapel
hehe heb eindelijk mark zover dat hij een heel nieuw bed wil, heb al hele gave hemelbedden gezien. Zou je daar een boxspring in kunnen plaatsen?
dakkapel kan echt niet, huis is veel te oud en niet gehijd. Nee zo'n schuifkast nee dan hou ik echt een inimini kamertje over met nog steeds een schuine kant.
JoNew
Geplaatst: 04-06-09 10:08
Gaaf een hemelbed! Geen idee of dat kan een boxspring.. Anders maak je dat hemelbed er toch zelf omheen
Ik bedoel niet dat je hem helemaal omhoog trekt lin (tot waar het schuine gedeelte stopt), maar ongeveer 1 meter hoog ofzo en dan aan beide kanten. Daarachter kan je dan troep zetten en dan heb je toch een redelijke kamer over..
Dat heb ik. Alleen kunnen daar de muisjes via de muur komen. Daarom heb ik een hekel aan die kastjes. Maar ik heb al lekker geruimt. Vind net nog verkleedspullen, eens kijken wie ik daar gelukkig mee kan maken.
sniesie
Geplaatst: 04-06-09 11:22
Miando? Kleuterschool?
Dit weer is voor de paarden wel fijn, dan is het niet zo heet op het land.