. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. LIQUITA schreef:Ben net toch even naar de manege geweest om mijn kuip te brengen, en meteen een rondje water te doen. Denk inderdaad dat de paarden meerdere keren per dag water voorgeschoteld krijgen. Ik zag iedereen met emmertjes lopen. Ik moet wel eerlijk bekennen, het was eigenlijk wel HEEL gezellig.
ATE schreef:ga ff mijn olliebollen verder bakken
ben vanmorgen ff op manege geweest heb ate in stap gezet ellis heeft als goed is er uit gehaald en de pony s ff laten lopen
. Ik heb nog appelbeignets ge...........................................................kocht
. Tot vanavond, ik heb er zin in
. 
Ik dacht dat de het rondom de binnenbak ook zo was dat het water rondgepompt wordt
.
Yinari schreef:Ik hoor net dat er daar wel een pomp zit, maar die werk niet voldoende met deze kou.Nou, dat is inderdaad niet handig dan neeIk dacht dat de het rondom de binnenbak ook zo was dat het water rondgepompt wordt
.
Yinari schreef:Dat is waarAch ja, ze weten wel wie ze de meest luxe stallen geven hé, en terecht![]()
, alleen jammer dat daar de pomp het ook begeeft
.
.
. 
ATE schreef:zo olliebollen zijn klaar
straks ff gevulde eitjes maken

Nicole1995 schreef:ATE schreef:zo olliebollen zijn klaar
straks ff gevulde eitjes maken
ohja,wat een goed idee.

Mireille1970 schreef:Waarom gun je ons op 25 oktober geen geluk? :-(
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Ik heb een 4 kanten kuip, die kun je heel makkelijk en stevig in de hoek zetten. Ik had net Sandra aan de foon, en ze zijn druk bezig met alle paarden water te geven. Sandra verzekerde me dat ik me niet druk hoef te maken. Pfft....gelukkig.Scheelt een hoop heen en weeer gerij.En ze gooien hem niet makkelijk om.Volgens mij helemaal niet.Die emmers liggen wel zo om natuurlijk.

meelen schreef:
Mireille1970 schreef:Waarom gun je ons op 25 oktober geen geluk? :-(
.