Jane_ schreef:KIRSTEN GEFELICITEERDD
JOU VAN HARTE GEGUND MEISSIEE!!
IK KOM SNEL DE MOOIE MERRIE BEKIJKEN ALS DT MAG !!
Tuurlijk..
Kom je lekker op je scootje..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jane_ schreef:KIRSTEN GEFELICITEERDD
Kom je lekker op je scootje..
Melanieetjuh schreef:Dat vroeg ik namelijk omdat mijn vriendin het idee had dat ze niet helemaal fijn liep.
Kan ook moment opname zijn.. Maar vandaar!
Ze heeft een beetje o-beentjes(echt heel weinig), maar de dierenarts zei dat dit wel vaker voorkwam en geen problemen gaf(ik zag het in eerste instantie niet eens) Kirsten_D schreef:Jane_ schreef:KIRSTEN GEFELICITEERDD
Tuurlijk..Kom je lekker op je scootje..

. Ik heb gister echt raar gedaan, ik ging op de terugweg de zon fotograferen, heel normaal toch?, maar dan vanuit een 120 km p/h rijdende auto
. Er zijn toch nog wel redelijke foto's uit gekomen
Emmaa_ schreef:Jane, zal ik ook maar een keer foto's komen schieten van jou en Phillie?, gewoon om te oefenen weet je. Probeer gewoon zo veel mogelijk mensen af te gaan, zo leuk mogelijke plaatjes eruit te trekken, en dan komt het hopelijk vanzelf wel. Ik heb gister echt raar gedaan, ik ging op de terugweg de zon fotograferen, heel normaal toch?, maar dan vanuit een 120 km p/h rijdende auto
. Er zijn toch nog wel redelijke foto's uit gekomen

. Ik kan ook wel begrijpen dat je niet aldoor als je aan het rijden bent flitsende mensen in je bak wilt hebben
. Emmaa_ schreef:Flipje is ook goed joh!. Ik kan ook wel begrijpen dat je niet aldoor als je aan het rijden bent flitsende mensen in je bak wilt hebben
.

)

die ga ik missen !

Melanieetjuh schreef:Ben ik weer!
Heb best lekker gereden!
De galop ging vooral fijn!
Op het laatst nog verzameld op de hoefslag gewoon, hij stond zowat stil! Echt gaaf! Hij ging zoo laaaanggzaam, en toch sprong! Heel gaaf!

Pebbs schreef:en zo hoort het ook
Oefening baart kunst!