Hey Stef! Ik heb jou nog gespot een paar jaar geleden toen je bij die amazone van Stephex werkte toch? Vaag van Maantje zeg..
ArGieVai
Geplaatst: 17-05-12 07:46
Ja was inderdaad een vaag verhaal, maar ben er wel super blij mee! Ja daar werkte ik inderdaad, maar zeg maar in het huis naast stephex, we reden alleen bij stephex Werk jij nog steeds in Belgie?
mel geniet van der oude dag haha! nee doe nog alles met der, ze ia inmiddels 18! nog 1.5 jaar komt me kleintje nAr stal om om mee te beginnen.. langs de weg wandelen enzo! zij is er een van de pony hengst Di Caprio du Bois. ze zal dus geen grote worde.
Ze zag er goed uit hoor Aniek in de wei, lag mooi te zonnen dat ik aan het los rijden was voor de dressuur.
Cadeautje heeft vandaag haar outdoor debuut gehad, 1e proef zeer natte ring, evengoed 5e en 189 punten van de 19, 2e proef voor mn gevoel veel fijner, vond de eigenaar ook, andere jury en 4e met 185 van de 19..
Krimpie voor het eerst weer gespongen sinds de spierbevangenheid, 1e parcours 1e helft erg fijn, daarna ritme verlies met 2 balken. Evengoed met 8 strafpunten nog 63 stijlpunten dus een winstpunt. Echt raar die nieuwe regeling. Kom ik er daarna achter dat de martingaal precies langs de plek van het abces ging, dus open, gister door de DA open gemaakt maar mag gewoon rijden. 2e parcours dus maar zonder gereden, ging eigenlijk super fijn, sprong ook veel ontspannender, toen 7e van de 37 met 71 stijlpunten..
stef, Mel was op moment van dekken 16.. en was der 1e veulen. Wilde de gok niet nemen met een groot paard. Straks merrie en veulen kwijt. Plus dat ik niet van groot hou Di Caprio is van een vriendin van mij, dus is nog extra leuk! En ook nu Kleine Diem ook een kopie van hem is.
Jaa lekker hea bon! Zo in de kudde van 1-2 en 3 jarige! Je springen ging wel lekker hea!!
Ik heb een lekker dagje concours achter de rug, 3e geworden in het B springen. Klassiek parcours met natuurlijke hindernissen. Had een 8,5 voor wijze van rijden en een 8 voor houding. 8 voor verzorging.. Was 82,5 stijlpunten, helaas een pechbalkje dus 78,5 over.. Maar wel fijn gevoel
Euhhh ik heb geen plaats voor een varken... Maar best zielige aanleiding!
Jullie nog last gehad van het noodweer van gisteren? Hier een paar druppels en wat flitsen, maar daar bleef het bij! Vanmorgen zijn we vroeg begonnen zodat we eerder kunnen stoppen om even lekker buiten te zitten.