Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zal wel zo zijn doordat ik zo moe ben .. Liisette_ schreef:Wow, ik werd net echt even niet lekker!
Ik had al gegeten enz. Zit gewoon normaal aan me boekverslag te werken. En toen opeens warm, koud, hoofdpijn, hongergevoel. Dus ben gaan liggen! Nu gaat het gelukkig weer beter!Zal wel zo zijn doordat ik zo moe ben ..

Kirsten_D schreef:Jane_ schreef:BSN/208313047 Onderwerp: bevestiging theorie-examen
Beste J Schaik,
Hierbij bevestigen wij je betaling en reservering van een theorie-examen categorie Bromfiets (AM) Klassikaal Nederlands op donderdag 06 maart 2008 om 09:00 uur in AMSTERDAM. Eventueel kun je via de website nog een bevestiging uitprinten met alle relevante informatie. Je reservering verplaatsen kan tot 1 week voor aanvang. Binnen een week kan de afspraak alleen worden vervroegd indien hier nog mogelijkheden voor zijn. Annuleren kan niet. N.B.
Dit is een automatisch gegenereerde e-mail. Je kunt hier niet op reageren.
Met vriendelijke groet, CBR
AAAHHH
het is makkelijker dan je denkt..Heb het één keer gehaald, met één foutje..
Gewoon logisch nadenken dan komt het goed!
Alleen de kosten die na je examen komen zijn niet zo leuk..(en je aanschaf voor je scooter..:S)
DenK4ever schreef:Liisette_ schreef:Wow, ik werd net echt even niet lekker!
Ik had al gegeten enz. Zit gewoon normaal aan me boekverslag te werken. En toen opeens warm, koud, hoofdpijn, hongergevoel. Dus ben gaan liggen! Nu gaat het gelukkig weer beter!Zal wel zo zijn doordat ik zo moe ben ..
![]()
zou zomaar kunnen dat het door vermoeidheid komt
(ben je toevallig ongesteld??)
. Hij is met ruitjes, maar hij zit heel erg lekker
.
. Ik moet alleen nog even op Laura wachten, dus ben er pas rond een uur of half 4
Liisette_ schreef:Dat vroeg me moeder ook al!![]()
Maar nee, ik ben net weer begonnen aan me nieuwe strip.
Dus ben het net geweest..

Astor schreef:Ik heb nu al 2 avaters gemaakt
Die van Jane en die van Liset =)
Iemand nog meer een avater?
Ik ben er nu ook achter hoe ik andere effecten moet doen
Astor schreef:Ja is goed hoor Jane =) moet je even de foto's sturen die je erin wilt hebben.
Ik ben online hoor.
En Iris bedoel je gewoon een tekst effect zeg maar?
iig een foto die ook nog leuk is als hij 60 bij 60 is..