_Lizzy_ schreef:doe jij niet mee zaterdag elise?

Dus helaas kan ik wéér niet springen...
Plus dat ik sowieso dan te hoog wordt ingedeeld

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Lizzy_ schreef:doe jij niet mee zaterdag elise?
Jimb0o schreef:Die hoogtes zijn natuurlijk ook gebaseerd op de hoogte die je in de les springt. In de derde springles springen we meestal 80/90cm soms 1.00m, en dan is het natuurlijk niet echt eerlijk om in de 60 cm te starten, ook al is dat voor jou B.
Jimb0o schreef:Die hoogtes zijn natuurlijk ook gebaseerd op de hoogte die je in de les springt. In de derde springles springen we meestal 80/90cm soms 1.00m, en dan is het natuurlijk niet echt eerlijk om in de 60 cm te starten, ook al is dat voor jou B.
Jimb0o schreef:Ik heb een keer als elfje gereden, Beer vorig jaar als Peter Pan.
Laat die foto eens zien!
Nathaliia schreef:hahahanou veel plezier met vakken vullen!
Nathaliia schreef:haha, ja en jij het geld verdienen
Nathaliia schreef:Ga je met rocky springen! haha
lieziej schreef:Nathaliia schreef:Ga je met rocky springen! haha
Is goed!
Ik zelf te denken aan 90 cm... Maar dat is eigenlijk best wel oneerlijk voor de rest.. zal ik ons inschrijven voor de meter dan maar?
Nathaliia schreef:woh.moet je ook nog parcour bouwen, moet helpen.
Nathaliia schreef:lieziej schreef:
Is goed!
Ik zelf te denken aan 90 cm... Maar dat is eigenlijk best wel oneerlijk voor de rest.. zal ik ons inschrijven voor de meter dan maar?
kannie wel, doet ie ook wel!
lieziej schreef:Jimb0o schreef:Ik heb een keer als elfje gereden, Beer vorig jaar als Peter Pan.
Laat die foto eens zien!
Ik heb die van peter pan
Uit Fenna's profiel gejat toenDie ken je toch wel?
Jimb0o schreef:lieziej schreef:
Ik heb die van peter pan
Uit Fenna's profiel gejat toenDie ken je toch wel?
Jimb0o schreef:Ik ga nu even lekker heiße Chokolade mit Sahne maken en dan Prison Break kijken!
lieziej schreef:Jimb0o schreef:Ik ga nu even lekker heiße Chokolade mit Sahne maken en dan Prison Break kijken!
Sahne = slagroom?Geil!
Ik had de mensen bij ons pension in Oostenrijk zo ver dat als wij Heiße Chokolade Milk mit Schlag bestelden dat wij dan een portie slagroom kregen
Jimb0o schreef:lieziej schreef:
Sahne = slagroom?Geil!
Ik had de mensen bij ons pension in Oostenrijk zo ver dat als wij Heiße Chokolade Milk mit Schlag bestelden dat wij dan een portie slagroom kregen
Haha vage Oostenrijkers dan!
Maar Sahne is idd slagroom, alleen daar is het dus slagroom zonder suiker.