wel leuk dat er weer een TREC-week komt van de zomer. Dan ben ik zeker weer van de partij!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

We hebben het dit jaar wel gruwelijk gemist namelijk... 
? 

Nortella schreef:moet je voor de grap is kijken hoe duur het is geworden.. geld is ook een keertje op he
ik zag het 

Nortella schreef:ja nouja, ik wil ook nog met vriendinnen op vakantie tussen examen en uitslag en ik wil nog zo veel meer doen.. en mn ouders willen wel dingen financieren maar niet alles! en ik ga natuurlijk al in Juli naar Groningen en de keiweek is rond 10 augustus ofzo.. dus ik moet ook maar tijd vinden..
maar ik wil wel graag weer heen!!

Nortella schreef:ja nouja, ik wil ook nog met vriendinnen op vakantie tussen examen en uitslag en ik wil nog zo veel meer doen.. en mn ouders willen wel dingen financieren maar niet alles! en ik ga natuurlijk al in Juli naar Groningen en de keiweek is rond 10 augustus ofzo.. dus ik moet ook maar tijd vinden..
maar ik wil wel graag weer heen!!

Hilde_q schreef:nee snap ik iris
met zen arme beentje

Okee ik stop, wil der écht niet meer aan denken
Tot het diepe, toen hij daar in de wei stond
Hilde_q schreef:ja idd ingrid maar het reelaer is wel erg leuk
dubieus gevoel nu.

Zetten ze 399 euro..
ik snap het wel want 399 lijkt natuurlijk op het eerste gezicht goedkoper.. maarja
die ene euro
Iriis_ schreef:Weetje wat ik dan ook weer zo stom vind![]()
Zetten ze 399 euro..
Zet dan 400 euroik snap het wel want 399 lijkt natuurlijk op het eerste gezicht goedkoper.. maarja
die ene euro
![]()
Maar Hilde, als jij zegt, 70 euro per dag..
Dan ga ik wel denken van.. Wow, dat is wel érg veel..