Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paradox_

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 19:15

nooessjj tnxx Kusje
jij ben al beter gelukkig maar ga morgen weer naar school Haha! Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 20:32

Nou paardjes staan weer lekker vertrouwd hoor!! Haha! Haha!
Donna wilde gelijk haar eigen stal in lopen en heeft siebje gelijk gedag gezegd. Clown
Heli stond te trappelen in de vrachtwagen zo van ik wil er ook uit, hij staat nu even in een buitenbox maar heeft het zichbaar weer naar zijn zin.
Al mijn troepie weer uitgepakt en gepropt in de kastjes. Bloos
Ben blij om weer terug te zijn Haha!

Sil en tamaar bedankt voor jullie welkoms kado echt super tof!!!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:31

Fijn dat je er weer bent Madje.

Ik heb net allemaal telefoontje gepleegd, rondjes door de wijk gelopen, foto's doorgemaild en folders gemaakt voor mijn kat die ontsnapt is en niet meer terug gevonden.
En hij is helemaal niet gewend buiten te zijn en het is koud, en eht sneeuwt en het gaat vriezen en mijn ventje loopt buiten.
Voel me zo zwaar klote, we gaan zo weer een rondje lopen, en misschien vinden we hem dan wel, gelijk de folders ophangen, langs de DA om daar folders af te gooien en dan hoop ik dat er een paar mensen zijn die hem zien of gevonden hebben en hem weer snel naar ons toe brengen Huilen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:36

Ik ga denk ik ook maar weg van stal, en dan kom ik na een weekje ook weer terug.. krijg ik dan ook een welkomstcadeautje??? Tong uitsteken

Ik heb net met Petra van TwoMoons aan de telefoon gezeten. Van de zomer (of in ieder geval als t wat warmer en droger weer is) dan wil ik een keer in een weekend een workshop door haar laten doen op stal. Dan heb je 's ochtends theorie en 's middags praktijk (loswerken, grondwerk e.d.)
Petra komt binnenkort ook ff neuzen bij ons op stal, ze is benieuwd hoe het er uit ziet enzo en ze is nog wel eens in de buurt.
Petra geeft trouwens ook grondwerk/loswerk lessen, dan moeten we met 2 of 3 personen zijn. Zijn er mensen die hier een keer interesse in hebben?

Jeetje Sil, balen van je kat Ach gut Hoop dat je hem snel terugvindt!! Hij is toch wel vaker ontsnapt of niet?

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:38

Ja hij is wel vaker dom geweest maar dan hadden we het gelijk door, nu dus niet en hij zal wel zoiets gehad hebben van joh als je me niet komt halen loop ik zelf wel terug, en toen verdwaald zijn want de weg kent hij natuurlijk niet en wij hebben ook geen voordeur.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:42

zo Madje weer fijn terug en Marieke Heli staat er meteen helemaal tiptop bij,hoofd blij uit de buitenbox en oortjes er weer mooi op.Lekker weer terug bij al zijn vriendjes.En met het vooruitzicht fijn het land weer op.En nou geen gekkigheid meer heeft alleen Mad,het heeft alleen maar narigheid gebracht hoeven we ook niet meer snotterend aan de telefoon te zitten.

Ik heb Joepi ff gelongeerd en Diddle had Nous aan zijn halster gebonden en daar gaat het touwtje los en ja hoor gaat die Diddle rennen en bokken haha en Joepi maar zijn rondjes lopen en toen sprong Diddle met een hele elegante sprong eruit ennnnnnnnnnnnn eten maar daar stond zowaar wat gras.Arme beest sterft van de honger.

Marion ik ben je Tinkie papier vergeten ,morgen dus herkansing.

Syl wat k*t van de kat.Hoop dat die gauw terecht is.En wat nou Madje cado geven dan gaan we toch allemaal weg en komen weer terug en weet je wel hoeveel ik heb moeten l*llen om haar terug te laten komen ,ik ben helemaal schor ,heb geen stem meer over haha en ze heb al zoveel rotzooi hihi.
Als ze nou gewoon gezegd had dat ze graag in onze stal had willen staan dan had ze niet zoveel toestanden uit hoeven halen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:44

Binar schreef:
Ik ga denk ik ook maar weg van stal, en dan kom ik na een weekje ook weer terug.. krijg ik dan ook een welkomstcadeautje??? Tong uitsteken

Ik heb net met Petra van TwoMoons aan de telefoon gezeten. Van de zomer (of in ieder geval als t wat warmer en droger weer is) dan wil ik een keer in een weekend een workshop door haar laten doen op stal. Dan heb je 's ochtends theorie en 's middags praktijk (loswerken, grondwerk e.d.)
Petra komt binnenkort ook ff neuzen bij ons op stal, ze is benieuwd hoe het er uit ziet enzo en ze is nog wel eens in de buurt.
Petra geeft trouwens ook grondwerk/loswerk lessen, dan moeten we met 2 of 3 personen zijn. Zijn er mensen die hier een keer interesse in hebben?

Jeetje Sil, balen van je kat Ach gut Hoop dat je hem snel terugvindt!! Hij is toch wel vaker ontsnapt of niet?

Ikke wil ikke wil en ik ga ook ff 2 dagen weg wordt dure hobby voor Syllie

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:45

Sily schreef:
Ja hij is wel vaker dom geweest maar dan hadden we het gelijk door, nu dus niet en hij zal wel zoiets gehad hebben van joh als je me niet komt halen loop ik zelf wel terug, en toen verdwaald zijn want de weg kent hij natuurlijk niet en wij hebben ook geen voordeur.

klimmen jullie via de ramen naar binnen dan haha

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:46

Was Tamaar der idee hoor, en nee wij hebben wel een voordeur maar dan moet hij wel snappen dat hij eerst naar de appartement deur moet en dat kent die niet.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:48

pffffffff het is voor mij al ingewikkeld laat staan voor dat arme beest.Misschien is hij gauw terecht hoor Syl ik duim voor je

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:49

Binar schreef:

Workshop of een keer een grondwerk les lijkt mij allebei erg leuk!! Als het niet al te duur is tenminste.. Lachen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:49

AnitaJoeri schreef:
Ik heb Joepi ff gelongeerd en Diddle had Nous aan zijn halster gebonden en daar gaat het touwtje los en ja hoor gaat die Diddle rennen en bokken haha en Joepi maar zijn rondjes lopen en toen sprong Diddle met een hele elegante sprong eruit ennnnnnnnnnnnn eten maar daar stond zowaar wat gras.Arme beest sterft van de honger.

Ja die Diddle had echt een gekke bui vandaag, dat begon al in de paddock met binnenhalen, rennen, bokken, gek springen Haha! Haha! In de longering rende hij er meteen uit om te eten Vork maar hij heeft nog wel braaf een paar rondjes gek gedaan achter Joepie aan!! Daarna met (aan de lijn) longeren was hij nog steeds maf, elke keer half steigeren en bokken met aanspringen naar galop, dat beest spoort niet hoor!! Het is maar goed dat John een reading heeft aangevraagd met Diddle Cool kunnen we hem mooi vertellen dat hij niet zo gek moet doen Cool
Citaat:
En wat nou Madje cado geven dan gaan we toch allemaal weg en komen weer terug en weet je wel hoeveel ik heb moeten l*llen om haar terug te laten komen ,ik ben helemaal schor ,heb geen stem meer over haha en ze heb al zoveel rotzooi hihi.
Als ze nou gewoon gezegd had dat ze graag in onze stal had willen staan dan had ze niet zoveel toestanden uit hoeven halen

en dan nog maar te zwijgen over die hoge telefoonrekening die je hierdoor hebt Clown
en idd Madje heeft dekjes en overige troep zat Koe

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:51

AnitaJoeri schreef:

hihi, zie ik nu pas
Had Diddle mij vastgebonden aan het halster Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:53

Binar schreef:
AnitaJoeri schreef:

hihi, zie ik nu pas
Had Diddle mij vastgebonden aan het halster Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

haha ik ben net wakker muts heb heerlijk op de bank tukkie gedaan nu lekker wijntje

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:54

AnitaJoeri schreef:
ik ga ook ff 2 dagen weg wordt dure hobby voor Syllie

Zullen we dan samen tot eind van de maand naar Hoek van Holland gaan?? Daar staan tenslotte 2 lege boxen die voor deze maand al betaald zijn Pling

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:01

ja dat lijkt me wel leuk plan maar dan niet langer dan 2 dagen hoor Nous anders worden onze paarden ook ziek

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:02

AnitaJoeri schreef:
ja dat lijkt me wel leuk plan maar dan niet langer dan 2 dagen hoor Nous anders worden onze paarden ook ziek

Ko mag best wel wat kilo's kwijt, maar dan moet ik bij andere stal zijn, niet in HvH Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:06

ja maar Joepi mag geen kilo's kwijt dus moet Joepi maar blijven ,wat een gedoe allemaal,maar als je dan ff persee wil dan breng en haal ik je wel ff.En vind je ook niet dat Madje rare dingen doet om in onze stal te komen??????????

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:07

rare dingen doen?? Ik heb nog geen chocola ofzo gezien hoor Vork

Ik ga er nog maar paar nachtjes over slapen, want ik weet zeker dat mijn stallen wegzijn als ik na paar daagjes terugkom Cool

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:12

Thnx Aniet dat je t ff voor me in de gaten houdt Knipoog
Vrijdag ben ik er weer, dan krijgt Heli weer een dikke knuffel van me of die het wil of niet Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 08:28

Nou nou een hoop gel*l achter mijn rug om. Clown
Jullie snappen het niet was gewoon toe aan een break.....je weet wel have a break...... Bloos Haha!
Maar ben blij met kadootje is heel leuk en past nog net bij mijn troepies..
Heb karretje mee naar huis genomen dus die staat niet meer in de weg Haha!

Heb heerlijk geslapen vannacht en ik voel me een stuk opgeluchtig dat ik nu naar stal moet om te kijken hoe het met ze gaat.
Heb alleen mijn longeerzweep buiten laten liggen daar moet of even langs rijden of nieuwe kopen.
Sil wat kost een nieuwe??????

Nou dat was het weer even.
O ja en nous ik zou wel met donna grondwerk willen doen. Heb een paar kleine dingen van karin geleerd en dat is toch wel leuk om te doen.
Maar zoals irene al zegt moet niet al te duur zijn.

Nou doei ik ga tot vanmiddag.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 08:29

Sil is je kat al terug??? Hoop het wel voor je. Huilen Huilen

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 08:40

Marieke_ schreef:
Thnx Aniet dat je t ff voor me in de gaten houdt Knipoog
Vrijdag ben ik er weer, dan krijgt Heli weer een dikke knuffel van me of die het wil of niet Haha!

Hij is gek op knuffels hoor mariek Knipoog Clown Het is een echte knuffelbeer. Tong uitsteken
Bij mij dan he! ik weet niet hoe hij bij jou is natuurlijk Duivel

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 09:00

Petra vraagt € 50 per uur. Wel wat duurder als Helen dus.
Maar wil niet zeggen dat je ook een uur les hebt, maar ze rekent per uur. Dus als je bijv. met zijn 3-en 2 uur bezig zou zijn, is dat € 100 gedeeld door 3 man!! Je begint dus met theorie (zonder paard), duurt ongeveer half uurtje. Dit met zijn 2-en of 3-en tegelijk, dit scheelt dus tijd en kosten en Petra hoeft het maar 1x te vertellen Knipoog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 10:01

goedemorgen allemaal weet iemand eigenlijk hoe het met Mos zijn rug is afgelopen ,die zou zondag naar Zeist gaan???