jij ben al beter gelukkig maar ga morgen weer naar school
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hoop dat je hem snel terugvindt!! Hij is toch wel vaker ontsnapt of niet? Binar schreef:Ik ga denk ik ook maar weg van stal, en dan kom ik na een weekje ook weer terug.. krijg ik dan ook een welkomstcadeautje???![]()
Ik heb net met Petra van TwoMoons aan de telefoon gezeten. Van de zomer (of in ieder geval als t wat warmer en droger weer is) dan wil ik een keer in een weekend een workshop door haar laten doen op stal. Dan heb je 's ochtends theorie en 's middags praktijk (loswerken, grondwerk e.d.)
Petra komt binnenkort ook ff neuzen bij ons op stal, ze is benieuwd hoe het er uit ziet enzo en ze is nog wel eens in de buurt.
Petra geeft trouwens ook grondwerk/loswerk lessen, dan moeten we met 2 of 3 personen zijn. Zijn er mensen die hier een keer interesse in hebben?
Jeetje Sil, balen van je katHoop dat je hem snel terugvindt!! Hij is toch wel vaker ontsnapt of niet?
Sily schreef:Ja hij is wel vaker dom geweest maar dan hadden we het gelijk door, nu dus niet en hij zal wel zoiets gehad hebben van joh als je me niet komt halen loop ik zelf wel terug, en toen verdwaald zijn want de weg kent hij natuurlijk niet en wij hebben ook geen voordeur.
Binar schreef:Petra komt binnenkort ook ff neuzen bij ons op stal, ze is benieuwd hoe het er uit ziet enzo en ze is nog wel eens in de buurt.
Petra geeft trouwens ook grondwerk/loswerk lessen, dan moeten we met 2 of 3 personen zijn. Zijn er mensen die hier een keer interesse in hebben?
AnitaJoeri schreef:Ik heb Joepi ff gelongeerd en Diddle had Nous aan zijn halster gebonden en daar gaat het touwtje los en ja hoor gaat die Diddle rennen en bokken haha en Joepi maar zijn rondjes lopen en toen sprong Diddle met een hele elegante sprong eruit ennnnnnnnnnnnn eten maar daar stond zowaar wat gras.Arme beest sterft van de honger.
In de longering rende hij er meteen uit om te eten
maar hij heeft nog wel braaf een paar rondjes gek gedaan achter Joepie aan!! Daarna met (aan de lijn) longeren was hij nog steeds maf, elke keer half steigeren en bokken met aanspringen naar galop, dat beest spoort niet hoor!! Het is maar goed dat John een reading heeft aangevraagd met Diddle
kunnen we hem mooi vertellen dat hij niet zo gek moet doen
Citaat:En wat nou Madje cado geven dan gaan we toch allemaal weg en komen weer terug en weet je wel hoeveel ik heb moeten l*llen om haar terug te laten komen ,ik ben helemaal schor ,heb geen stem meer over haha en ze heb al zoveel rotzooi hihi.
Als ze nou gewoon gezegd had dat ze graag in onze stal had willen staan dan had ze niet zoveel toestanden uit hoeven halen
AnitaJoeri schreef:Ik heb Joepi ff gelongeerd en Diddle had Nous aan zijn halster gebonden en daar gaat het touwtje los en ja hoor gaat die Diddle rennen en bokken haha en Joepi maar zijn rondjes lopen en toen sprong Diddle met een hele elegante sprong eruit ennnnnnnnnnnnn eten maar daar stond zowaar wat gras.Arme beest sterft van de honger.
Binar schreef:AnitaJoeri schreef:Ik heb Joepi ff gelongeerd en Diddle had Nous aan zijn halster gebonden en daar gaat het touwtje los en ja hoor gaat die Diddle rennen en bokken haha en Joepi maar zijn rondjes lopen en toen sprong Diddle met een hele elegante sprong eruit ennnnnnnnnnnnn eten maar daar stond zowaar wat gras.Arme beest sterft van de honger.
hihi, zie ik nu pas
Had Diddle mij vastgebonden aan het halster![]()
![]()
![]()
![]()
AnitaJoeri schreef:ik ga ook ff 2 dagen weg wordt dure hobby voor Syllie
AnitaJoeri schreef:ja dat lijkt me wel leuk plan maar dan niet langer dan 2 dagen hoor Nous anders worden onze paarden ook ziek

Marieke_ schreef:Thnx Aniet dat je t ff voor me in de gaten houdt
Vrijdag ben ik er weer, dan krijgt Heli weer een dikke knuffel van me of die het wil of niet
Het is een echte knuffelbeer.