Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

loop ik de kant van de bak op om hem even gaan in te rijden...kom ik diegene met wie ik zou gaan tegen (in normale kleren) vraag ik aan der:"gaan we niet meer?" zegt ze "nee"
tegen zulke mensen kan ik dus echt niet....en me niet eens even afbellen
). Maarja ik had mijn moeder en ik hadden het er ook al over dat het dan misschien handig zou zijn als ze wat meer met elkaar zouden overleggen of dingen zouden opschrijven voor mijn oma ofzo. Maarja, denk dus dat het nog erg moet wennen, vroeger ging bijna alles via oma geloof ik.
Joki schreef:Ach ja dan gaan we toch een keer samen uitstappen Alano; dan moet het wel gaan

...Ik neem wel een wat mee als ik op de route ben,dan heb ik daar wel tijd voor(lees:ik heb niks beters te doen
).Daar heb je van die grote supermarkten die heerlijke rommeltjes verkopen...
.Ik nam altijd mensen mee het bos in...altijd vrij in...als je mee wilt ben je welkom,als je geen zin hebt even goede vrienden.Zijn vaak genoeg mensen geweest die niet alleen met hun paardje het bos in durfden en dan maar wat graag meewilden.Gewoon even rekening mee houden...vooral als ze zich erop verheugen

)...moest er niet gestudeerd worden en zo...hup....aan de slag