ik weet niet welk merk het is, HB kan wel , hoe bedoel je dat de maten nooit kloppen? valt het dan groter/kleiner? ik ga idd de 29e in nieuwveen starten! jij ook?
sloot gaat toch weg omdat ze anders 2 paarden hebben?? en ze met die andere verder willen.. Wie doen er de 22e eigenlijk allemaal mee bij ons op stal??
lekker nik!! Wil binnenkort ook eens naar het bos toe! Lijkt me wel eens leuk om te doen!!
Heb vandaag me eerste les thuis gehad en het ging echt super!! Hij doet het echt zoooo goed ben helemaal blij!! Ook nog langs de weg uitgestapt en daarbij gaf hij ook geen kik Super paardje
Louise en ik doen 22 juni ook mee En ik rijd misschien 29 juni mee in nieuwveen, mijn ouders zijn op vakantie maar mijn lieve buurvrouw wil me wel brengen
@Kelly: Ik weet niet of de maten inmiddels zijn aangepast, maar toen ik m bestelde vielen ze veel te groot. De frontriem viel wel weer goed, dus als je te klein besteld past alles behalve de frontriem..
@ Mick & Louise: Wat fijn dat het thuis zo goed gaat! @Kelly: ik wilde ook eerst de HB turijn kopen, heb toen maar geen hoofdstel gekocht, maar nu jij er weer over begint, gaat het kriebelen