Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
in z'n wegrenperiode. Hij heeft heel, heel hard gerend, maar dat werkte niet toen, want hij bleef gaan. Uiteindelijk opgelost door voltes te rijden, ik rijd ze tussendoor ook voorwaarts en nu kan ik het op die manier opvangen. Nee, Mazzel is soms te slim.
beetje valsspelen maar dat doen de paardjes ook wel is
, langs de weg is natuurlijk heel spannend... Maar ik ben heelhuids bij het land aangekomen! En de terugweg ging ook helemaal goed
. (misschien komt dat buitenrijden ooit ook nog wel....)
)
in de spuitplaats terwijl zijn zadel er was. Dinsdag weer, dan probeer ik wat nieuws
.
) 
kooslover schreef:Trouwens Jet en Es, jullie zijn toch van die trouwe 10 things I hate about you kijkersIk hoor net dat Heath Ledger overleden is....
![]()
(Vast al bekend bij die trouwe kijkers maar toch, ik heb verder niets te melden)

Maarja.. hopen dat ik een beetje geluk heb 
Ze had nog wel wat gaatjes maar moet nu van 9 tot 6 werken dus mail haar vanavond terug!
ze doet alles echt op de automatische piloot vooral de galop.

Dromen komen dus wel uit 

kooslover schreef:Jet, jij werkt nu toch in een snackbar?
Me tante heeft een snackbar, ik werk in de digros
. Ik zat gister op Pablo... (en die zit opzich wel lekker maar is ook wel erg actief....) En ik kan gewoon nog niet zo goed rijden... Dus dat is een niet zo'n goede combi (okeej dat is wel heel negatief
. Het gaat wel maar met moeite
.
), en rechtsom ging die in lekker tempo door en ging die zelf van de hoefslag af om nieuw plekje te zoeken
. Dus toen had ik ruzie om m op de hoefslag te houden....
. Want ik ben nu nog veel te lief.....
En ik moet nog maar hard oefenen, dus volgende week weer