Ik zat gister tot 15.10 en de laatste 2uur hadden we Duits..Maar in het lokaal schuin tegenover me, zat die jongen waar ik over vertelde..Wouter..
Dus..ik al zo on-opvallend mogelijk steeds langs lopen, en kijken..Damn...hij heeft wel een lekkere klas !! Alleen maar jongens..! Sodeju..!
Mensen van me klas hadden het door enz..zeiden van wats er etc..Dus ik ja..zit jongen in die klas die ik wle leuk vind..Vroeg vriendin van me hoe die heet..Ik zeg dus wouter.. Zegt een jongen uit me klas zo, roept hij in de klas van W van; Ja., Wouter Melanie vind je leukl !
Ik had echt zoiets van!! Olieshit.>!
maargoed..
Toen lekker paardrijden, ik was er al lekker vroeg, en zoals verwacht zat ik op Dun

Het ging erg lekker, geen weigeringen of balk of dergelijke.
Ging erg goed. Als ze zondag ook zo gaat, ben ik tevreden

Alleen toen hé !! Toen gebeurde er een ''ongeluk''/
De mensen die zondag gingen springen mochten nog een keer de steil hoger springen...Ging goed bij mij,. Marjolein zat op Hitstar. En zei mocht het ook proberen.. De hele tijd ging het goed bij hen..Toen, ze reden de hindernes niet helemaal passend ernaar toe. maar goed. Hitstar sprong hem toch, hij maakte hem toch..Hij sprong, belannde en ging zo door zn voorbenen heen !!
Dus hit stortte helemaal in, met Marjolein erbij !
Gelukkg riep Marjolein al meteen; k heb niets ! En viel Hit ook niet op haar.
Toen, Mar stapte 1 stap opzei, & hit ging lekker rollen !!
Marjon er gauw bij ! En hit weer proberen ''op te trekken
''Het was best wel eng om te zien, ik reed er schuin achter..
Maar achter af moesten we wel lachen, ook omdat ze beiden niets hadden gelukkig.
Daarna gingen hun nog springen, en gingg het wel goed

En we zijn natúúrlijk wezen kijken bij Carlos, & wat een scheetje !! Wat een lekkerding zeg!, En Wortel is echt een lieve mama...!
Én het is bijna 100% zeker dat ik op Dunja kom Zondag

Want ik zei zo tegen Marjon, of de paarden 3 x mee mochten lopen. En toen zei ze al; Ik heb het er met frans nog over gehad & Dunja staat tot jou beschikking..

En daarna nog mee gereden met Jochem & Marjon, want die waren zo lief me naar huis te breneg
Geweldig ding is het !