Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DewiRox schreef:Wij gaan misschien ook al zondag, mijn oom en tante wonen 2 huizen naast de knhs, aan dezelfde weg. Dan ga ik daar zondag eerst in het bos rijden en fietst mijn neef mee (die kent dat hele bos uit zijn hoofd) en dan stallen we daarna annie op de knhs. En blijf ik daar slapen, en dan kan ik maandag lekker even blijven liggen en als er dan al iemand van jullie is kom ik gewoon even daarheen wandelen
DewiRox schreef:Wij gaan misschien ook al zondag, mijn oom en tante wonen 2 huizen naast de knhs, aan dezelfde weg. Dan ga ik daar zondag eerst in het bos rijden en fietst mijn neef mee (die kent dat hele bos uit zijn hoofd) en dan stallen we daarna annie op de knhs. En blijf ik daar slapen, en dan kan ik maandag lekker even blijven liggen en als er dan al iemand van jullie is kom ik gewoon even daarheen wandelen
Elise95 schreef:Queelens schreef:Wie hebben er hier trouwens 'rustige' ruinen?
En die het liefst bij mij in het rijgroepje zitten.
want die mogen dan wel langs peri
Aangezien peri 'denk ik' een wat nerveuzere ruin is en als er een hengstige merrie naast 'm staat die 'uitdaagt' denkt die dat die een hengst is dus dat word alvast afgeraden door mij
Val is een lieve ruin.
Maar ik rijd L1
Faya__ schreef:Klopt, ben ook druk bezig.
26 juni weer
DewiRox schreef:Zou ik dan zetten dat ik bij jou in het groepje wil? Ik denk wel dat we goed bij elkaar passen. En wat bertreft rustige ruinen, annie is een rustige ruin maar dan zonder mannelijke poespas. Haha, annie heeft geen last van hengstigheid en kan het beter met ruinen vinden dan met merrie's, thuis staat ze tussen 2 hengsten en een ruin en we hebben nooit problemen gehad.
Queelens schreef:Elise95 schreef:Mijn ouders kunnen daar niet blijven slapen en vinden het onzin.
Waarom zou je ook zondag al gaan als je maandag ook gewoon kunt?
Het is dat mijn pa maandags gewoon moet werken maar anders gingen wij ook maandag pas