Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 07:53

[quote="xan"]Wat een uiterst teleurstellende informatie avond over de KNHS startpas hebben wij achter de rug |(

Ben benieuwd hoe het dadelijk allemaal gaat lopen, het zal heus wel meevallen, maar de
informatie was heel summier. Er was namelijk ook nog niet zoveel te vertellen, geloof ik.
Behalve dan dat iedereen anders moet gaan werken :D
Haha dat willen we natuurlijk niet, gewoonte dieren als we zijn.

Afijn startlijsten.nl kunnen we afschrijven, we moeten nu alles via "mijn KNHS" gaan doen.[/quote

Kan je dan als niet startend lid ook evengoed de startlijsten zien,voor bv onze onderlinge ?

mntj

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 09:50

nicol.
weet niet of startlijsten gaat blijven bestaan.
via mijn knhs kan je alleen inloggen als je lid bent volgens mij.
dus ondelinge wedstrijden kunnen daar vast niet op.
er komt vast wel een oplossing voor hoor. anders gewoon op de veldt site..

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 12:37

Hallo Schatjes, hier ben ik ook weer eens :o

Wat een schrik Winnitou. Ik ben ook wel benieuwd hoe het nu gaat.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 12:37

Mntj, hoe gaat het nu met je paardjes?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 12:41

Wat een toestand die veranderingen bij de KNHS. Ik zat erg te twijfelen om de hele reutemeteut op te zeggen. Maar ik hou het nog maar een jaartje aan. Eerst maar zien of ik volgend jaar nog mee ga doen aan clinics van de EWH, en nog aan starten toe kom. Zo niet, dan zeg ik voor het jaar daarna alles op.

We zijn in ieder geval hard aan het oefenen, en ik moet zeggen het gaat aardig. Ik heb gelukkig ook een goede klik met m'n nieuwe lesgeefmens ;) . Is wel zo handig. We zijn bezig met "actie -> reactie", hihihihi. Kreeg zelfs een zweepje in m'n handen :):) , nou dan reageerd meneer wel voor m'n benen hoor. Dan zijn we aan het leren hoe First mijn rechter teugel weer wilt gaan aannemen. Jacqueline die heeft 1x naast me gelopen en de teugels overgenomen, en er kwam na een paar rondjes meteen resultaat. AI...het ligt toch aan mij....hahahaha, dat wist ik natuurlijk allang. Als het me lukt om dit onder de knie te krijgen, ben ik al een heel eind. Leuk is het in ieder geval wel :D .

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 14:07

liquita. misschien is het wel handig voor je om een geredusseerde startpas aan te vragen./ moet ook voor 30 november geloof ik.
dan kan je 4 x starten. mocht je meer willen dan kan je hem opwaarderen. als je voorlopig toch nog niet gaat starten is dat een optie, kijk maar even op de site van de knhs.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 14:42

gister hele stal van gipsy en ate leeggemaakt en nieuw vlas er in gegooit wel service hoor gradus zet de balen netjes voor sde stal en de balen zijn best wel groot dus ligt er weer een lekkere laag vlas in de stallen

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 15:11

hoi Liquita,heb je net en smsje gestuurd hahah

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 15:12

ATE schreef:
gister hele stal van gipsy en ate leeggemaakt en nieuw vlas er in gegooit wel service hoor gradus zet de balen netjes voor sde stal en de balen zijn best wel groot dus ligt er weer een lekkere laag vlas in de stallen

Heb er bij Col ook eentje bij gegooid,lekker weer vlas is toch een stuk schoner dan dat zaagsel je merkt het meteen.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 15:13

Morgen gaat Col haar wintervacht eraf lekker hoor,geen super zeiknat paard meer.heb d`r dikke winterjas al van zolder gehaald en me inrij/uitstapdekentje ook weer erbij gelegd.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 16:22

net gesprek gehad met kliniek.
cas was gisteren niet onder het zadel geweest. gaat vanmiddag gebeuren. als dat goed gaat en goed blijft tot donderdag dan kan hij donderdag mee naar huis.
overleg gehad over troyk. druk verband gaat er waarschijnlijk af en dan gaat hij in een speciale beschermer. soort stalbandage maar dan met klitteband( wel zo makkelijk) moet ik ook aanschaffen( wordt neit vergoed natuur;ijk)afijn. als dat goed gaat kan hij ook mee naar huis.hopelijk ook deze week en anders volgende week. dan zijn de 30 dagen op en ik ga echt niet nog meer betalen haha.
dus wie weet. wel lekker. heeft rona dr pony weer terug. Mooi verjaardags kado.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 16:23

Nicole1995 schreef:
Morgen gaat Col haar wintervacht eraf lekker hoor,geen super zeiknat paard meer.heb d`r dikke winterjas al van zolder gehaald en me inrij/uitstapdekentje ook weer erbij gelegd.

valt me nog mee bij troyk was er bang voor dat ik hem weer moest scheren.
ach voorlopig hoeft hij nog niet aan het werk.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 17:41

mntj schreef:
cas was gisteren niet onder het zadel geweest. gaat vanmiddag gebeuren. als dat goed gaat en goed blijft tot donderdag dan kan hij donderdag mee naar huis.
overleg gehad over troyk. druk verband gaat er waarschijnlijk af en dan gaat hij in een speciale beschermer. soort stalbandage maar dan met klitteband( wel zo makkelijk) moet ik ook aanschaffen( wordt neit vergoed natuur;ijk)afijn. als dat goed gaat kan hij ook mee naar huis.hopelijk ook deze week en anders volgende week. dan zijn de 30 dagen op en ik ga echt niet nog meer betalen haha.

Hopen dat alles goed gaat heb je ze lekker donderdag weer thuis :D ,alles weer in het ritme.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 17:41

mntj schreef:
Nicole1995 schreef:

valt me nog mee bij troyk was er bang voor dat ik hem weer moest scheren.
ach voorlopig hoeft hij nog niet aan het werk.

Nee,inderdaad dat kan je er deze winter op laten zitten

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 20:27

wel mooi dat het met bijde weer beter gaat mntj
nicol ik hoop dat iemand van de manege gipsy nog eens ff kan scheren

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 20:37

ATE schreef:
wel mooi dat het met bijde weer beter gaat mntj
nicol ik hoop dat iemand van de manege gipsy nog eens ff kan scheren

Bedoel je personeel of iemand die op stal staat die scheert?Agnes scheert ook toch?Bij mij komt Luc morgen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 23:39

ben al even een paar dagen niet echt op bokt geweest, had het lekker druk, vrijdagavond naar Ned- zwitserland, zaterdag voetbal en een reunie van de lagere school en zondag bijkomen (ha die hoeveelheid wijn doet toch wel wat met je lijf) en een etentje bij een oudcollega. Maandag even helemaal bijkomen in de sauna en daarna er bijna 3 uur over doen om vanuit Haarlem thuis te komen, waar zoonlief weer thuis kwam, de oppas kwam binnen lopen en ik weer de deur uit moest voor de carousselles.
Vanmiddag met school naar het zaantheater geweest en vanavond nog een oefenwedstrijd van mijn voetbalteam.
nu eindelijk de update (sorry door de drukte helemaal vergeten)
met mijn vader gaat het goed. alle controles zijn goed. en hij voelt zich prima

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 00:38

gelukkig winn dat je pa goed gaat
jammer van nap dat met ogen weer minder gaat al stond hij er vandaag goed bij in stal

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 22:17

mntj schreef:
liquita. misschien is het wel handig voor je om een geredusseerde startpas aan te vragen./ moet ook voor 30 november geloof ik.
dan kan je 4 x starten. mocht je meer willen dan kan je hem opwaarderen. als je voorlopig toch nog niet gaat starten is dat een optie, kijk maar even op de site van de knhs.

Bedoel je een gelimiteerde startpas? Ik heb het even opgezocht, en een normale startpas kost 75,50 en een gelimiteerde startpas kost 55,50. Dus dat scheeld wel, alleen heb ik niet kunnen vinden wat het kost om de gelimiteerde startpas weer op te waarderen naar een normale startpas. Ik ga er nog even over na denken, ik het daarvoor nog tot 7 december de tijd.

Bedankt in ieder geval :)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 22:18

mntj schreef:

Ik duim voor jullie!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 22:19

winnitou schreef:
ben al even een paar dagen niet echt op bokt geweest, had het lekker druk, vrijdagavond naar Ned- zwitserland, zaterdag voetbal en een reunie van de lagere school en zondag bijkomen (ha die hoeveelheid wijn doet toch wel wat met je lijf) en een etentje bij een oudcollega. Maandag even helemaal bijkomen in de sauna en daarna er bijna 3 uur over doen om vanuit Haarlem thuis te komen, waar zoonlief weer thuis kwam, de oppas kwam binnen lopen en ik weer de deur uit moest voor de carousselles.
Vanmiddag met school naar het zaantheater geweest en vanavond nog een oefenwedstrijd van mijn voetbalteam.
nu eindelijk de update (sorry door de drukte helemaal vergeten)
met mijn vader gaat het goed. alle controles zijn goed. en hij voelt zich prima

Gelukkig dat het weer goed met vader gaat!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 22:20

Nicole1995 schreef:
hoi Liquita,heb je net en smsje gestuurd hahah

Gezien, en geantwoord ;)

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 23:31

LIQUITA schreef:
mntj schreef:

Bedoel je een gelimiteerde startpas? Ik heb het even opgezocht, en een normale startpas kost 75,50 en een gelimiteerde startpas kost 55,50. Dus dat scheeld wel, alleen heb ik niet kunnen vinden wat het kost om de gelimiteerde startpas weer op te waarderen naar een normale startpas. Ik ga er nog even over na denken, ik het daarvoor nog tot 7 december de tijd.

Bedankt in ieder geval :)

als je hem opwaardeerd kom je weer net wat duurder uit.
:( ze weten het daar wel

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 00:53

ATE schreef:

das mooi!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 00:55

Nicole1995 schreef:
ATE schreef:

Heb er bij Col ook eentje bij gegooid,lekker weer vlas is toch een stuk schoner dan dat zaagsel je merkt het meteen.

ZUCHT en daar wachten we nu al zolang op....... maar gelukkig er is weer!