Adje, ushi en trendy krijgen nog geen concurrentie hoor! Kon er meer ontspannen op zitten en meer rijden!
Kreeg zo ongeveer een uitbrander van Yvonne dat ik antoinette er op wees dat ze ook uit zizo kon kiezen, maar ik wist wel dat ze deze hint kon waarderen
! De instructrice werd door antoinette alleen wat minder gewaardeerd
!
Toen naar Mazz, waar ik meer tijd voor had ivm vrij zijn. Besloten op pad te gaan. Echter onderweg trok de wind steeds meer aan en toen ik het galoppeerpad naast het fietspad had gehad (in het duin daar bij meeuwenoord) toch maar besloten om te keren. Het ging wel allemaal prima, ondanks dat meneertje dacht dat hij excuses genoeg had om ergens van te schrikken. De fjord en daarnaast de haflinger met sulky erachter waren toch wel het toppunt icm het mini aanhangwagentje bij de oude manege.....toen was ik er klaar mee! Wat er daarna gebeurde kon ik ook niet geloven....hij ging mijn hand opzoeken, nageven (af en toe te diep lopen) en schuimen als een malle, haha! Het waaide af en toe zelfs weg met windvlagen.
!
Maar was zo trots op mazzeltje!
Op het galoppeerpad terug wilde ik een klein drafje....toen kreeg ik wel ff een kontje alle kanten op, meneer wilde in galop, haha!
Zondag weer op pad....kijken of ie het weer zo oppakt of dat ik dus eerst boos moet worden, haha!