Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anders telt dat toch niet? 

Kirsten_S schreef:Elja schreef:Bedoel je niet 1600? Open Universiteit is geen particuliere opleiding he1600 per jaar is niet veel, het is een kleine investering in jezelf
Uhmm , ze zei 16000, maar of ik was tijdelijk doof, of ze heeft verkeerd gelezen.

Elja schreef:Een reguliere opleiding kost nu gewoon rond de 1600 euro per jaar. Is een fiks bedrag voor een student, maar je moet het zien als een investering in jezelf. Door al de kennis en ervaring die je opdoet, wordt je de persoon die er over vijf jaar staat met een mooi diploma op zak, klaar om de wereld te veroveren. Hihi.
Iedereen maakt zich zo vaak zorgen om geld.. Ik begrijp dat niet zo. Heb er bewust voor gekozen om naar Tio te gaan en wist dat het veel geld zou gaan kosten. Mijn schuld staat nu op 7000 euro, maar over twee jaar is dat drie keer zo veel. Als ik eenmaal aan de bak ben betaal ik het geld terug en vallen alle puzzelstukjes op hun plaats
. Inderdaad ontzettend goede investering! Astor schreef:Omdat ze nog maar 5 jaar is. En hiervoor veel heeft stil gestaan, en dan zou ze het manegewerk slecht aan kunnen. Zoiets!
? Dat lijkt meKirsten_S schreef:Astor schreef:Omdat ze nog maar 5 jaar is. En hiervoor veel heeft stil gestaan, en dan zou ze het manegewerk slecht aan kunnen. Zoiets!
Miss ook omdat ze pas net zadelmak is ? Opzich zou je het kunnen opbouwen met half uurtje
tot uurtje per dag te laten lopen, denk niet dat dat een probleem zou zijn geweest.
maar frans heeft der niet gekocht, om haar daarna weer terug te sturen toch? Dat lijkt me
raar, ook niet voor een proefperiode als je weet dat ze toch niet geschikt zal zijn..
Maaar we zullen zien !
Kirsten_D schreef:Meestal komen al die manegepaarden op proef, daarom gaan der zovaak paarden terug.
Paarden moeten wel geschikt zijn voor het manegewerk.