xan schreef:Nicole1995 schreef:Mij benieuwen wat ate en Winn vinden?
Waar blijven ze nu ????????
Wij zijn reuze benieuwd
Zag net Ate wel online maar ze was alweer weg.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
winnitou schreef:Vond die eerst wel leuk, ga toch iedere keer voor jonger dus nog wat jonger lijkt me wel wat.....
Maar een wijntje op zijn tijd is ook wel lekker... zou alleen een andere boer moeten zijn. Maar wie weet is ie wel leuk. Je gaat nu op uiterlijk af ) en wat er gezegd wordt, dat is natuurlijk ook vertekend door de zenuwen voor de camera´s.
en de geitenboer Frank vond ik ook wel een leuk ding maar om nou meteen zo jong te gaan....... )scheelt maar 18 jaar moet kunnen tegenwoordig.... vond zijn draaimolen wel leuk maar hou wat meer van spectaculaire kermis atracties
Nicole1995 schreef:winnitou schreef:Vond die eerst wel leuk, ga toch iedere keer voor jonger dus nog wat jonger lijkt me wel wat.....
Maar een wijntje op zijn tijd is ook wel lekker... zou alleen een andere boer moeten zijn. Maar wie weet is ie wel leuk. Je gaat nu op uiterlijk af ) en wat er gezegd wordt, dat is natuurlijk ook vertekend door de zenuwen voor de camera´s.
en de geitenboer Frank vond ik ook wel een leuk ding maar om nou meteen zo jong te gaan....... )scheelt maar 18 jaar moet kunnen tegenwoordig.... vond zijn draaimolen wel leuk maar hou wat meer van spectaculaire kermis atracties
Hihihihihi,zijn draaimolen![]()
![]()
![]()
Ik zou voor de eerste gaan Winn.
winnitou schreef:en die in Duitsland kon er ook wel mee door )op zijn borsthaar na, maar dat kan geharst worden, of laseren voor een permanenter resultaat. Heb alleen als ik hoor dat ie ook dochters heeft zoiets van daar begin ik niet eens aan. )hoezo slechte ervaring... Maar deze had haar paps zelf opgegeven
Nicole1995 schreef:winnitou schreef:en die in Duitsland kon er ook wel mee door )op zijn borsthaar na, maar dat kan geharst worden, of laseren voor een permanenter resultaat. Heb alleen als ik hoor dat ie ook dochters heeft zoiets van daar begin ik niet eens aan. )hoezo slechte ervaring... Maar deze had haar paps zelf opgegeven
ja,op zich wel,vond hem alleen beetje te zeker van zichzelf.Maar dat is mijn mening hoor.

winnitou schreef:Vond die eerst wel leuk, ga toch iedere keer voor jonger dus nog wat jonger lijkt me wel wat.....
xan schreef:winnitou schreef:Vond die eerst wel leuk, ga toch iedere keer voor jonger dus nog wat jonger lijkt me wel wat.....
Die eerste was inderdaad erg leuk, maar ik vond die wijnboer ook heel sympathiek hoor.
haha maar je bent vast bang dat wij dan te vaak langskomen

xan schreef:winnitou schreef:Vond die eerst wel leuk, ga toch iedere keer voor jonger dus nog wat jonger lijkt me wel wat.....
Die eerste was inderdaad erg leuk, maar ik vond die wijnboer ook heel sympathiek hoor.
haha maar je bent vast bang dat wij dan te vaak langskomen
xan schreef:winnitou schreef:en Liquita en Xan wat vinden jullie
Je bedoelt wat wij ervan vinden voor jullie ??
Winn, ik zou voor die wijnboer gaan. Alhoewel ik die perenman ook wel wat voor je vond.
Een heel gevoelig type, en hij woont lekker in de buurt.
En nog gestudeerd ook.

hahaha. 
xan schreef:winnitou schreef:en Liquita en Xan wat vinden jullie
Je bedoelt wat wij ervan vinden voor jullie ??
Winn, ik zou voor die wijnboer gaan. Alhoewel ik die perenman ook wel wat voor je vond.
Een heel gevoelig type, en hij woont lekker in de buurt.
En nog gestudeerd ook.
winnitou schreef:Nicole1995 schreef:Ja,dat is zo als je aan zoiets mee doet natuurlijk wel zo,trouwens die 2e boer geloof ik van 55 jaar vond ik ook wel sympathiek hoor.En een leuke uitstraling hebben.
die had een nieuwe moeder nodig