Leuk dat de brabants kampioen uit jullie kring komt
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
.
. zoals al 1.5 maand ging ik smiddags weer stappen met haar en ging allemaal prima alleen op de terug weg was ze wat trubbelig en druk. En dat zul je altijd zien dat er op zon moment op een weg waar je haast nooit verkeer ziet er iets aankomt.
.
..Paard van mij overgenomen, stalgenootje haar gekoeld. Andere stalgenoot naar mijn verhaal geluisterd zo goed als het ging
. Gelukkig was mijn eigen belgische dierenarts net op stal! En die heeft ook nog even gekeken en zei dat het allemaal wel los zou lopen. Ik zag al 1.5 maand stappen wegvliegen samen met mn sportcarriere... ( begroeting dierenarts: Ale zeg, gade gij nou elke keer janken as u mij ziet?
)
. Gana dus vandaag maar 2 keer in de stapmolen gedumpt, over 10 dagen een scan dus dan is de uur van de waarheid...
Sabine!
Jetske_ schreef:
Leuk dat de brabants kampioen uit jullie kring komt!
wij reservekampioen) dus alles valt niet tegen nee. 2 jaar geleden zeiden we nog dat je al blij mocht zijn als je laatste was, nu heeft onze kring in een keer alleen maar goed presterende mensen.
ik ga echt duimen voor je dat alles mee valt, wat klote zeg...
netjes !Citaat:Verder 2 clubgenootjes in springen (D-B en C-Z wij reservekampioen) dus alles valt niet tegen nee. 2 jaar geleden zeiden we nog dat je al blij mocht zijn als je laatste was, nu heeft onze kring in een keer alleen maar goed presterende mensen.
! Wij hebben een zielige kring 

Ik was het eerste parcour sneller dan degene die eerste werd met 1 balkje. Knap he

randie schreef:Ik ga lekker een zooi pijnstillers pakken en slapen, fijn dat jullie meeduimen! Maar goed de DA maakte zich lang niet zo druk als ik dus misschien was dat wel een goed teken
) was ze kampioen toch?