VELDTSCHATJES voor en na, onder het genot van CHOCOLA. Prt 5

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:43

_sandra schreef:
smuidra schreef:
Wat een rot weer.....

strijk en schoonmaak weer!

M'n strijkplank is zojuist met een grote klap ter aarde gestort. De hondjes zijn van schrik de garage in gerend. hahaha die zien we voorlopig niet meer terug. Heb de Hema gebeld. Die hebben zo'n leuke witte met zwarte stippen. (past in m'n interieur). Ga hem straks halen er was er nog één.

Dinsdagavond hebben we TallyHo gedaan (schrijf je dat zo). Die arme Joycelien had twee weken kreupel op het land gestaan en moest weer lopen...
Wij (de oudjes Joycelien en ik) hebben gewonnen....!!!!!! HiHa !!!!! (heb dinsdag m'n AOW aangevraagd.....) Moest het even kwijt....

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:47

What the f*** is tallyho :o?
Je A.O.W.?! Ik hoop dat je er maar lang gebruik van mag maken. ;)

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:59

Tallyho. ....Je moet met alle paarden in draf op de hoefslag blijven. De gene die voorop rijdt moet aansluiten bij de achterste.Als je dat niet lukt ben je na één rondje af. Het worden dus steeds minder paarden. Je moet dus steeds harder draven om aan te sluiten. Als je van de hoefslag af gaat (lees de hoeken af snijd) ben je af. Gaat je paard in galop ben je ook af. Wat zal die Joycelien een spierpijn hebben gehad na deze aktie. :(:) :(:) :(:) :(:)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 13:11

Leuk spelletje hihihi, knap van jou en Joycelien hoor..... :+

LIQUITA

Re: VELDTSCHATJES voor en na, onder het genot van CHOCOLA. Prt 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 13:45

Hahaha, leuk Smuidra. Had ik nog nooit van gehoord.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 13:46

Ik ga maar weer eens euries verdienen. Bye Bye...en tot vanaaf misschien :evaw:

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 14:39

LIQUITA schreef:
Hahaha, leuk Smuidra. Had ik nog nooit van gehoord.

Ik ook niet....

Meelen hoe is het nou........

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 16:01

Ach Smuitje, het rommelt. De ene keer gaat het goed, maar dan word ik waarschijnlijk te enthousiast en doe ik weer teveel. En daardoor krijg ik weer last. Moet wat meer lopen, en dat doe ik dus ook. Maar ik zal wel blij zijn als het echt helemaal over is.
Thnx voor de belangstelling hoor.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 16:03

Hebben vandaag het geld van de afgelaste vakantie terug gekregen (weer een zorg minder).
Nu nog even overleggen wat we nou gaan boeken in het nieuwe uitgezochte hotel............met of zonder diner. Sanne gaat mee he, en die is nogal ietsie pietsie lastig met eten :+

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:04

meelen schreef:
Hebben vandaag het geld van de afgelaste vakantie terug gekregen (weer een zorg minder).
Nu nog even overleggen wat we nou gaan boeken in het nieuwe uitgezochte hotel............met of zonder diner. Sanne gaat mee he, en die is nogal ietsie pietsie lastig met eten :+

ze moet niet zeuren ;) :D eten wat de pot schaft hahahahah

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 18:25

Tja, haha zo is het nou maar net. Maar om het gezellig te houden hebben we maar zonder diner geboekt, zodat we kunnen gaan eten waar we willen.
Vertrek 2 Sept naar Gümbet (50 meter vanaf het strand) en terug 12 Sept.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:59

meelen schreef:
Tja, haha zo is het nou maar net. Maar om het gezellig te houden hebben we maar zonder diner geboekt, zodat we kunnen gaan eten waar we willen.
Vertrek 2 Sept naar Gümbet (50 meter vanaf het strand) en terug 12 Sept.

Heerlijk joh!En lekker dat je je geld terug hebt.Je husby is al voor me bezig super hoor.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 21:00

meelen schreef:
Ach Smuitje, het rommelt. De ene keer gaat het goed, maar dan word ik waarschijnlijk te enthousiast en doe ik weer teveel. En daardoor krijg ik weer last. Moet wat meer lopen, en dat doe ik dus ook. Maar ik zal wel blij zijn als het echt helemaal over is.
Thnx voor de belangstelling hoor.

Rustig aan dan maar,je moet weer ff energie opbouwen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 21:52

Nicole1995 schreef:
Heerlijk joh!En lekker dat je je geld terug hebt.Je husby is al voor me bezig super hoor.

;)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:11

ATE schreef:
meelen schreef:

ha dat dacht ik ook net en anders maar niet eten, een droog broodje is altijd wel te krijgen en goed voor de lijn

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:12

moet weer even wat bij lezen, loop wat achter, ja dat krijg je met een leuke buurman in de buurt he

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:13

Smuidra wanneer is de dag dat je kunt vangen uit de staatskas

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:14

Meelen k*t dat het nog steeds niet lekker gaat met je rug..... Je mag wel hier een dagje komen relaxen hoor....Als je het wilt dan kom ik je wel halen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:17

prrrrtalliho is toch uit pluk van de petteflat.

Hebben het ook een keer bij grardus gedaan in de les maar dan uiteindelijk ook in gallop, Schitterend, Nap ging toen heel laag bij de grond (en had ook gewonnen (van Marcel op tyson))

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:21

LIQUITA schreef:
_sandra schreef:

heeft meelen toch al gedaan?!!!

En de opening???? Dat moet toch ook were wat spetterends worden???

en wat dacht je van de afsluiting, moet nou ook uiteindelijk gaan gebeuren

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:25

winnitou schreef:

In januari 2010 pas hoor. Kunnen ze nog even sparen. Wat zal ik rijk worden zeg.....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:31

zijn gisteravond wezen KORREN (o.a. met buurman en de kids). is vissen met een sleepnet. Net moet eerst achter de zandbak gebracht worden en dan met een touw enkele honderen meters voorttrekken en dan naar het strand slepen en je vangst bekijken. Was erg leuk en best ook spectaculair. gelukkig waren er wetsuit mee, scheelt in de kou en om nou de hele tijd in onderbroek op het strand te lopen. Informatie verstrekking was summier, ja extra warme bovenkleding mee. Nou ook warme onderkleding als je toch wel een eind het water in moet. Had voor rowan wel alles dubbel mee, gelukkig maar want die stond tot zijn kin in het water in zijn kleren. hadden een aardige vangst. garnalen, kreeftjes, en ook Pietermannen, giftigste vis van Europa (en die kleine krengen zitten dus hier voor de kust in zee op de bodem, zodat je lekker in de stekels kunt stappen.
Kwamen Inger (van Sproet) en wederhelft en Amber nog tegen die een standwandeling aan het maken waren.
Was weer een leuke, leerzame en gezellige avond. Rowan lag pas om 23.00 uur in bed en had het erg spectaculair gevonden.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:32

winnitou schreef:
ATE schreef:

ha dat dacht ik ook net en anders maar niet eten, een droog broodje is altijd wel te krijgen en goed voor de lijn

Laten we het maar gezellig houden he, aan boze koppie's is ook niet veel aan, helemaal niet op vakantie.
Het is ook zonde als je voor iets betaald hebt en er geen gebruik van word gemaakt en je het nog eens ergens anders moet gaan halen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:32

smuidra schreef:
winnitou schreef:

In januari 2010 pas hoor. Kunnen ze nog even sparen. Wat zal ik rijk worden zeg.....

de hoeveelste

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 22:33

winnitou schreef:
Meelen k*t dat het nog steeds niet lekker gaat met je rug..... Je mag wel hier een dagje komen relaxen hoor....Als je het wilt dan kom ik je wel halen

Heb mij net voorgenomen om 's middags verplicht even vlak te gaan, aangezien ik anders te veel ga doen.
Wel lief van je hoor Anke, maar dat ga ik ook niet volhouden, ik kan echt niet lang zitten.